رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه:

فرهنگ بسیجی همان فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سرهنگ درویشی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سرهنگ درویشی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفتگو کرد.

نیکدل با تبریک هفته بسیج در خصوص این دیدار تصریح کرد: نیروهای بسیجی انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند هستند که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا می کنند.

وی در ادامه اذعان داشت: فرهنگ بسیجی همان فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی غنی و کامل است که پاسداری و ترویج این فرهنگ انسان‌ساز سبب پیشرفت و تحکیم نظام اسلامی خواهد شد.

سرهنگ غلامعلی درویشی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه در این دیدار ضمن تشکر از رئیس و همکاران بنیاد از تعامل و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با سپاه در کلیه امورات و مناسبت ها خاطرنشان کرد: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این دو نهاد بایستی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش مضاعف از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا