فرو نشست زمین در فیروزکوه حادثه آفرید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اثر فرو نشست بخشی از منزل مسکونی در زرین دشت شهرستان فیروزکوه، آقای ۷۲ ساله و خانم ۶۷ ساله به زیر آوار رفتند که عوامل هلال احمر فیروزکوه به همراه سایر دستگاه های امدادی، این دو مصدوم را نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: امروز گزارشی مبنی بر فرو نشست بخشی از ساختمان مسکونی و‌‌ ایجاد آوار در منطقه زرین دشت فیروزکوه به کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم چهار نفره از پایگاه امداد و نجات امین آباد فیروزکوه به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد، این فرو نشست در بخشی از یک خانه قدیمی بوده است که دو نفر از ساکنین آقا و خانم این منزل را به پایین و به زیر آوار کشانده است.

فتحی بیان کرد: عملیات نجات و رها سازی از بین آوار با همکاری افراد محلی و عوامل امدادی دیگر دستگاه ها انجام و دو نفر محبوس پس از ساعاتی تلاش نجات یافتند که بدلیل جراحات وارده، هر دو جهت درمان بیمارستانی توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: هموطنان می توانند در صورت مواجهه با حوادث و سوانح، بالاخص در جاده ها و کوهستان، با شماره ۱۱۲ هلال احمر جهت امدادرسانی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا