رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه:

فعالیت باشگاه های ورزشی در فیروزکوه همچنان ممنوع است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: آخرین بخشنامه ابلاغی به این اداره تا آخر مرداد ماه بود که فعالیت باشگاه های ورزشی اعم از بدنسازی، استخر و رشته های پربرخورد را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالفضل علیپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه، در خصوص فعالیت باشگاه های ورزشی در این شهرستان گفت: آخرین بخشنامه ابلاغی به این اداره تا آخر مرداد ماه بود که فعالیت باشگاه های ورزشی اعم از بدنسازی، استخر و رشته های پربرخورد را تعطیل اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه تاکید کرد: زمین های ورزشی روباز، رشته های توپی در فضای باز مشکلی از جهت فعالیت نداشتند؛ فعالیت هایی همچون ایروبیک، ورزش های رزمی که پربرخورد محسوب می شود، در باشگاه ها ممنوعیت فعالیت دارند.

علیپور در ادامه خاطر نشان کرد: در ۳-۲ ماه پیش برنامه هایی همچون ورزش در منزل را در دستور کار داشتیم؛ بسیاری از مردم از طریق اینترنت و فضای مجازی در منازل به فعالیت های ورزشی خود به صورت محدود ادامه می دهند؛ مربی ورزشی همچون ورزش ایروبیک می تواند به صورت آنلاین شاگردان خود را جمع کند و هر کسی در خانه به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا