معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه:

فعالیت تمام تالارهای عروسی و آیین‌های عزاداری در فیروزکوه همچنان تعطیل است

معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه، گفت: با توجه به استعلام از مدیریت بحران استان تهران مبنی بر آغاز فعالیت تالار های پذیرایی تا اطلاع بعدی فعالیت تمام تالارهای عروسی و آیین‌های عزاداری در این شهرستان همچنان تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کامبیز کریمی، معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه، گفت: با توجه به استعلام از مدیریت بحران استان تهران مبنی بر آغاز فعالیت تالار های پذیرایی تا اطلاع بعدی فعالیت تمام تالارهای عروسی و آیین‌های عزاداری در این شهرستان همچنان تعطیل است.

کامبیز کریمی با اشاره به اینکه شهرستان فیروزکوه همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تالارهای پذیرایی فقط در مناطق سفید با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند در سایر مناطق تالارها همچنان تعطیل است.

وی تاکید کرد: با توجه به استعلام از مدیریت بحران استان تهران مبنی بر آغاز فعالیت تالار های پذیرایی تا اطلاع بعدی فعالیت تمام تالارهای عروسی و آیین‌های عزاداری در این شهرستان همچنان تعطیل است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار اذعان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و احتمال شیوع پیک دوم بیماری کرونا در نیمه دوم سال و بروز مشکلات عدیده اقتصادی برای قشر ضعیف جامعه لازم است دستگاه ها با توان هرچه بیشتری در جهت تهیه و توزیع کمک های معیشتی برای افراد بی بضاعت اقدام نمایند.

کریمی در پایان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیرین، کارخانجات و غیره برای دریافت کمک های معیشتی بسیار مهم بوده و می توان از کمک ها و مساعدت های خیرین در جهت رسیدگی به وضعیت افراد بی بضاعت استفاده نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا