فرماندار شهرستان فیروزکوه:

فعالیت و برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان تاکنون فعالیت و برنامه های خوبی داشته که قابل تقدیر است و انتظار داریم این اقدامات در آینده بهتر از قبل باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، صبح سه شنبه به همراه معاون عمرانی و مسئول روابط عمومی فرمانداری در دیدار با رییس، معاونین و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان به مناسبت هفته هلال احمر، تصریح کرد: همواره جمعیت هلال احمر در زمان وقوع حوادث با بهره گیری از توان نیروی های انسانی این جمعیت و بکارگیری تجهیزات و امکانات موجود به گونه ای تلاش کرده است تا آلام حادثه دیدگان کاهش یابد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اذعان کرد: نقش این جمعیت در امداد و نجات، پیشرو و پیشگام بوده و فعالیت ها، خدمات و تلاش های شایسته ای را در جامعه بر جای گذاشته است.

وی افزود: به گونه ای که امروز شاهد آن هستیم علاوه بر بحران‌های و بلایای طبیعی، در بحران کرونا از ابتدای دوران شیوع ویروس خالصانه کمک کار مجموعه درمان بودند و از جان مایه گذاشتند.

مهری با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان تاکنون فعالیت و برنامه های خوبی داشته که قابل تقدیر است و انتظار داریم این اقدامات در آینده بهتر از قبل باشد.

فرماندار فیروزکوه در پایان اشاره داشت: زیرساخت های ایجاد شده از سوی جمعیت هلال احمر فیروزکوه در سال های گذشته زمینه مناسبی را برای ارایه خدمات امدادی در زمان وقوع حوادث و سوانح ایجاد کرده است، اما این کافی نیست و با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان پیگیری و در دستور کار قراردادن افزایش تجهیزات این مجموعه در شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا