فیروزکوه ؛ اعتراض کامیونداران به نحوه صدور حواله بار

رانندگان کامیون در فیروزکوه در اعتراض به نحوه صدور حواله بار در این شهرستان اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، بنار یکی از رانندگان وسیله نقیله سنگین در فیروزکوه گفت: در همه جای کشور بر اساس قوانین موجود هر یک از رانندگان برای حفظ نظم بارگیری باید از سوی انجمن صنفی همان منطقه نوبت و حواله بار دریافت کنند.

وی افزود: حدود یک ماه است که شرکتی جدید از سوی باربری های شهرستان ایجاد شده و با عنوان نظارت بر بارنامه ها صادر شده مبلغ ۵ هزار تومان از هر راننده دریافت می کند.

آهنگر از رانندگان کامیون در فیروزکوه هم گفت: روزانه برای ۴۰۰ خودروی سنگین در این شهرستان حواله بار صادر می شود که با دریافت ۵ هزار تومان از هر خودرو ؛ سالانه بیش از ۷۰۰ میلیون تومان درآمد برای یک نفر ایجاد می شود که هیچ خدماتی با این پول به رانندگان ارایه نمی کنند.

یزدانی از دیگر رانندگان این شهرستان هم گفت: این اقدام را به سازمان پایانه ها ؛ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اطلاع رسانی کردیم و اعلام کردند دریافت این مبلغ کاملا غیر قانونی است اما همچنان رانندگان موظف به پرداخت این وجه در قبال دریافت حواله بار هستند.

دادستان فیروزکوه که در جمع اعتراض کنندگان حضور پیدا کرد، اذعان داشت: پس از بررسی و گوش کردن صحبت رانندگان ؛ افرادی که اقدام به این کار کرده اند را احضار و به صحبت آنان گوش خواهیم کرد.

عباس رضایی هم چنین افزود: در نهایت تصمیم راکه به نفع مردم خواهد بود اتخاذ می کنیم.

با حضور دادستان و قول او برای پیگیری و حل این مشکل تجمع اعتراض آمیز کامیونداران پایان یافت و بارگیری خودروی های سنگین با همان روال قبل آغاز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا