فیروزکوه به دلیل تقاضای پایین از پروژه اقدام ملی مسکن کنار گذاشته شد

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از ابتدای نام‌نویسی طرح اقدام ملی مسکن، شهرهایی از جمله آبسرد، کیلان یا فیروزکوه در برنامه قرار داشتند که به دلایلی امکان اجرای پروژه مسکن ملی در آنجا فراهم نشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، یاسر لک، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در این خصوص تصریح کرد: شهرهای آبسرد، کیلان و فیروزکوه به دلیل تقاضای پایین از پروژه اقدام ملی مسکن کنار گذاشته شدند؛ زیرا برای ساکنان تهران فقط شهرهای جدید هشتگرد، پردیس، پرند و ایوانکی در نظر گرفته شد، ساکنان حومه تهران هم می‌توانستند شهر نزدیک خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای نام‌نویسی طرح اقدام ملی مسکن، شهرهایی از جمله آبسرد، کیلان یا فیروزکوه در برنامه قرار داشتند که به دلایلی امکان اجرای پروژه مسکن ملی در آنجا فراهم نشد؛ زیرا هنگامی که ثبت نام صورت گرفت بسیاری از افراد شرایط قانون ساماندهی شامل متاهل، سرپرست خانوار، سبز بودن فرم «ج» و بخصوص سابقه پنج سال سکونت را نداشتند.

لک بیان داشت: در آبسرد ۵۰۰ واحد اقدام ملی در نظر گرفته شد اما نهایتا ۱۱ نفر واجد شرایط شدند و در کیلان نیز تعداد بسیار اندکی شرایط لازم را داشتند؛ برای فیروزکوه ۱۰۰۰ واحد تعیین کردیم ولی استقبال چندانی نشد و فقط ۱۰ نفر پای کار بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا