فیروزکوه به عنوان اولین شهرستان استان تهران موفق به دستیابی به صد درصد اهداف طرح سپهپد شهید حاج قاسم سلیمانی(حافظان سلامت)

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)استان تهران به همراه دکتر زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران سفر یک روزه ای به فیروزکوه برای بررسی کم وکیف طرح شهید سلیمانی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)استان تهران به همراه دکتر زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران سفر یک روزه ای به فیروزکوه برای بررسی کم وکیف طرح شهید سلیمانی و دیدار با امام جمعه ، فرماندار ،فرمانده سپاه ریاست شبکه بهداشت ،بیمارستان امام خمینی(ره)و ریاست جمعیت هلال احمر فیروزکوه داشتند.

دکتر زالی در حاشیه ی نشست با مدیران شهرستانی ضمن تشکر از بسیجیان و کادر درمان و ابراز خوشحالی از دستیابی به صد درصد اهداف طرح شهید سلیمانی در شهرستان فیروزکوه گفت: اگرچه جمعیت شهرستان فیروزکوه به نسبت شهرستان های دیگر استان تهران کم است ولی نباید از قرارگیری فیروزکوه در ضلع مشترک سه استان تهران، سمنان و مازندران که در آغاز طرح شهید سلیمانی در اوج شیوع بیماری کرونا بود غافل شویم.

وی در ادامه افزود: رکورد امروز که صفر شدن آمار مرگ و میر کرونا در شهرستان فیروزکوه طی ماه های دی و بهمن ماه رکوردی افتخار آمیز است که حفظ این پیروزی از خود آن دشوار تر است.

سردار ذوالقدر فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران اذعان داشت: دیدن تصاویر فرماندار و امام جمعه ی شهرستان در جلوی درب منازل مردم برای دوشادوش بسیجیان برای اجرای طرح شهید سلیمانی موجب افتخار است.

در ادامه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به همراه دکتر زالی و سایر مسئولین به بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا