فیلمساز فیروزکوهی دیپلم افتخار جشنواره «یادگار» را کسب کرد

همزمان با هفته میراث فرهنگی و موزه‌ها جشنواره «یادگار» در چهارمین دوره در شهر قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با هفته میراث فرهنگی و موزه‌ها جشنواره «یادگار» در چهارمین دوره در شهر قزوین برگزار شد که جواد وطنی هنرمند فیلمساز فیروزکوهی توانست جایزه و دیپلم افتخار این جشنواره را کسب نماید.

این جشنواره با هدف معرفی هر چه بیشتر ظرفیت میراث فرهنگی کشور با استفاده مناسب از ابزار سینمای مستند، نگاه ویژه به موضوعات میراث فرهنگی برای تولید آثار مستند سینمایی، توجه به سینما به عنوان رسانه‌ای برتر و ارزشمند برای تبادلات فرهنگی، حمایت از هنرمندان و سینماگران فعال در عرصه‌های فرهنگی و گردشگری، با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

گفتنی است در خلاصه موضوع مستند «وَرس» آمده است: «گارانتی پل ورسک، به عنوان مهمترین پل راه‌آهن سراسری ایران پایان یافته است. آیا می‌توان از این پل برای تردد قطارهای مسافری و باری استفاده کرد؟»

از عوامل تولید این فیلم می توان از پژوهشگر و کارگردان جواد وطنی، تصویربرداران پویا نجفی و جواد وطنی، صدابردار منوچهر معصومی، تدوین آرش زاهدی‌اصل، صداگذار شاهین پورداداشی، موسیقی کریستف رضاعی، گویندگان مجید برزگر و آرش زاهدی‌اصل، طراح پوستر حسین جوادی، تهیه‌کننده جواد وطنی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نام برد.

خاطر نشان می شود جواد وطنی مستند ساز و فارغ التحصیل کارگردانی از دانشگاه سوره و عضو انجمن کارگردانان سینمای مستند ایران تاکنون فیلم های زیادی من جمله گره، ورس، فرزند خاک، شهر زنده است و مستندهای مجموعه مرز پر گوهر و غیره را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا