فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

قدس نخستین قبله مسلمانان جهان است و رژیم صهیونیستی نمی تواند مسلمانان را از آن بیرون کند

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: کشورهای مستکبر جهان و نوکران بی‌چون و چرای آنان می‌دانند که آزادی قدس نزدیک است و با شرایط فعلی رژیم صهیونسیتی فروپاشی آن نزدیک است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ محمد حیدری منش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه گفت: امسال بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا، باز هم این سعادت نصیب ما شد تا با حضور خود در خیابان‌های شهرستان فیروزکوه آزادی قدس را فریاد بزنیم.

وی تصریح کرد: کشورهای مستکبر جهان و نوکران بی‌چون و چرای آنان می‌دانند که آزادی قدس نزدیک است و با شرایط فعلی رژیم صهیونسیتی فروپاشی آن نزدیک است.

فرمانده سپاه فیروزکوه اذعان داشت: اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بهترین سلاح برای مبارزه با دشمن صهیونیستی و ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی است.

سرهنگ حیدری منش عنوان کرد: صهیونیست‌ها بیشترین جنایت‌های بشری را علیه مردم فلسطین انجام دادند و کشورهای استکباری جهان با سکوت در برابر این جنایت‌ رژیم صهیونیستی حمایت کردند و امروز پرتره های رنگین از اوکراین را در رسانه هایشان تصویر می کنند در حالیکه مظلومیت مسلمانان فلسطینی را سانسور می کنند.

وی خاطر نشان کرد: قدس نخستین قبله مسلمانان جهان است و رژیم صهیونیستی نمی تواند مسلمانان را از آن بیرون کند و باید این رژیم جعلی که همانند یک ویروس خطرناک است از روی جهان برداشته شود و مسلمانان یکبار دیگر به خانه خود برگردند.

فرمانده سپاه فیروزکوه بیان داشت: مردم ولایت مدار شهرستان فیروزکوه در تمام صحنه ها با تمام وجود پشت نظام و ولایت فقیه ایستاده اند و امروز در روز جهانی قدس بار دیگر برگ زرینی از تاریخ این انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا