قرائت زیارت پر فیض عاشورا در جوار شهدای بهشت سجاد (ع) شهرستان فیروزکوه

مراسم قرائت زیارت پر فیض عاشورا در جوار مزار مطهر شهدای شهر فیروزکوه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در آستانه فرارسیدن ٢٢ اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا مراسم قرائت زیارت پر فیض عاشورا در جوار مزار مطهر شهدای شهر فیروزکوه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان، ابوالقاسم مهری فرماندار، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان های دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و جمعی از روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان با یادآوری مجاهدت‌های خالصانه و بی توقع شهدا تصریح کرد: شهدا مظهر صلابت و ایستادگی جامعه اسلامی هستند.

وی مهم‌ترین مؤلفه زیر بنایی توسعه هر کشور را امنیت دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار و مثال‌زدنی در دنیا برخوردار است که این امنیت مرهون رشادت‌های شهدا، ایثارگران و صبوری و فداکاری خانواده های این عزیزان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به اینکه شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین هستند تاکید کرد: خدمت به مردم و تلاش در راستای توسعه کشور یکی از راه‌های پاسداشت ارزش‌ها و ایثارگری شهدا است که همواره باید به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا