عموزاده عنوان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت خانه خیرین در امر مبارزه با مواد مخدر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: از ظرفيت خانه خيرين در امر مبارزه با اعتياد به ويژه حمايت از خانواده هاي معتادين و شخص نجات يافته به نحو بايسته ای باید استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در خصوص میز خدمت این اداره در نماز جمعه این هفته تصریح کرد: میز خدمت اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در محل نمازجمعه برپا شد و رئیس و کارشناسان اورژانس خدمات اجتماعی در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و جامعه هدف به درخواستهای آنها رسیدگی کردند.

عموزاده در ادامه اظهار داشت: اداره بهزیستی به عنوان یکی از ادارات خدمت رسان به اقشار محروم همواره در کنار مردم قرار دارد و از ظرفیت های سازمانی و خیرین برای حل مشکلات آنان استفاده می کند.

وی ادامه داد: روز جمعه نیز همکاران ما با برپایی میز خدمت در این محل ضمن ارائه خدمات مربوط به آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد، با توزیع بروشورها و پوسترهای پیشگیری به سوالات گوناگون نمازگزاران محترم نیز پاسخ دادند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با اشاره به این که در مبارزه با مواد مخدر باید با فهم مشترک و علمی از مساله به صورت همدلانه و مسوولانه گام برداشت، بیان داشت: از ظرفیت خانه خیرین در امر مبارزه با اعتیاد به ویژه حمایت از خانواده های معتادین و شخص نجات یافته به نحو بایسته ای باید استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا