فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

لزوم استفاده شهرداری از ظرفیت بخش خصوصی در ایجاد درآمد پایدار

فرماندار فیروزکوه گفت: استفاده از ظرفیت ‌های بخش خصوصی در راستای جذب سرمایه گذاری در حوزه شهری و ایجاد درآمد پایدار باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، همزمان با روز شهرداری در دیدار با شهردار و کارکنان شهرداری فیروزکوه گفت: با توجه به گستردگی جامعه هدف شهرداری و ارائه خدمات به کلیه شهروندان، انتظارات مردم از شهرداری و شورای شهر افزایش پیدا کرده و بنابراین تامین رضایت عموم از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به نبود اعتبارات لازم و محدودیت های مالی در شهرداری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ های بخش خصوصی در راستای جذب سرمایه گذاری در حوزه شهری و ایجاد درآمد پایدار باید در دستور کار قرار گیرد.

وی هم چنین افزود: درآمدهای پایدار آبادانی و عمران بیشتر و خدمات مناسب به مردم را در پی خواهد داشت و باید با همکاری و هم افزایی این خدمات بیشتر شود.

یوسفی جمارانی با اشاره به اینکه توسعه عمرانی شهر و روستاها را با جدیت پیگیری می ‌کنیم، اذعان داشت: تلاش ‌خدمات شهرداری و شورای شهر در زمینه همکاری با ستاد مقابله با کرونا و ضدعفونی معابر و سالم‌ سازی محیطی در دوران شیوع این بیماری قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا