سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه عنوان کرد:

لزوم اقدامات آموزشی و فرهنگی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از بهترین اقدامات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام کار آموزشی و فرهنگی است که برای این کار باید از ظرفیت جامعه هدف بعنوان گروه های مرجع در جامعه استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه، در دومین جلسه کمیته فرهنگی با موضوع بررسی راهکارهای فرهنگی در راستای مبارزه قاچاق کالا و ارز ضمن تشریح برنامه های فرهنگی و برنامه ریزی مناسب جهت اجرای آن، گفت: راهکارهای فرهنگی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه در ادامه خاطر نشان کرد: اگر خواهان موفقیت در مهار قاچاق کالا و ارز هستیم باید با انجام کار فرهنگی در این راستا حرکت کنیم و این واقعیتی است که نمی توان آن را انکار کرد.

حسینی هم چنین تصریح کرد: یکی از بهترین اقدامات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام کار آموزشی و فرهنگی است که برای این کار باید از ظرفیت جامعه هدف بعنوان گروه های مرجع در جامعه استفاده کرد.

وی تنها راه برون رفت از بن بست مشکلات قاچاق کالا و ارز را اقدامات پیشگیرانه دانست و بیان کرد: این امر ساز و کار خاص خود را می طلبد و فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی و ایجاد نگاه صحیح به مصرف کالای داخلی و تنفر از کلای قاچاق خارجی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا