بخشدار ارجمند تاکید کرد:

لزوم بهره مندی از ظرفیت مددجویان کمیته امداد برای اقتصاد مولد کشور

بخشدار ارجمند گفت: توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد باید در دستور کار کمیته امداد باشد تا از ظرفیت مددجویان برای اقتصاد مولد کشور کمک گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه صبح روز گذشته با حضور در بخشداری ارجمند با روح الله بوربوری بخشدار ارجمند دیدار و گفت و گو کرد.

روح الله بوربوری، بخشدار ارجمند در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش و زحمات پرسنل کمیته امداد شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: زحمات و خدمات کمیته امداد به عنوان نهادی که رسالت اصلی آن حمایت از قشر مستضعف و نیازمند است، بر کسی پوشیده نیست چرا که دلیل اصلی تاسیس این نهاد نیز همین است‌.

بوربوری با بیان اینکه یکی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی رسیدگی به اقشار محروم و مستضعف جامعه بود، تاکید کرد: کمیته امداد در این راستا رسالت مهمی دارد که البته این نهاد گام های بلندی را برداشته و در طول چند سال گذشته اقدامات آن ها نمود بهتری داشته است.

بخشدار ارجمند خاطر نشان کرد: توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد باید در دستور کار کمیته امداد باشد تا از ظرفیت مددجویان برای اقتصاد مولد کشور کمک گرفت.

در این دیدار، دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گزارشی از اقدامات این کمیته در بخش ارجمند ارائه نمود.

شایان ذکر است در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات مددجویان کمیته امداد اعم از اشتغال و مسائل مرتبط با بیماری کرونا، وام کارگشایی و اقدامات کمیته امداد در این زمینه ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا