فرماندار فیروزکوه تاکید کرد؛

لزوم تقویت اطلاع رسانی درباره ثبت نام کسب وکارهای زیان دیده در سامانه کارا

فرماندار فیروزکوه گفت: با هدف آگاهی بخشی و شناسائی کسب و کار های آسیب دیده در بحران کرونا ، اطلاع رسانی از طریق دستگاه های متولی در خصوص ثبت نام در سامانه کارا و دریافت تسهیلات حمایتی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه، در ستاد هماهنگی بررسی مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان فیروزکوه گفت: بر اساس مصوبه این ستاد ابتدا بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت با تلاش و هماهنگی دستگاه‌ های اجرایی تهیه و سپس تامین و توزیع بسته های حمایتی و اقلام مورد نیاز برای گروه های هدف با سرعت خوبی انجام شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه هم چنین تصریح کرد: با توجه به هدف گذاری های انجام شده می بایست شناسایی و رسیدگی به مشکلات کسب و کارهای خرد و آسیب دیده از کرونا به عنوان گام بعدی در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

یوسفی جمارانی در ادامه افزود: در همین راستا به منظور حمایت از کسب و کار زیان دیده شرایط اعطای تسهیلات حمایتی توسط دولت در سامانه کارا از چند روز گذشته ایجاد شده است که ضرورت دارد دستگاه‌ های متولی از جمله ادارات صنعت، معدن و تجارت، کار تعاون و رفاه اجتماعی، گردشگری و اداره ورزش و جوانان نسبت به اطلاع رسانی به جامعه هدف خودشان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا