رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

لزوم تهیه و ساخت آثار مستند از زندگی نامه و خاطرات خانواده های شهدا

غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان فیروزکوه بر لزوم تهيه و ساخت آثار مستند از زندگی خانواده‌های شهدا تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در نشست هم اندیشی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هنرمندان و فیلمسازان حوزه ایثار، غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه به تشریح سوابق تولیدات هنری و نمایشی در این حوزه پرداخت و حمایت از هنرمندان متعهد در عرصه ایثار و شهادت پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با اشاره به این که استفاده از ابزارهای هنری در انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان مؤثر است، خاطر نشان کرد: مستند‌سازی ‌ها باید بر اساس زوایای مختلف هنری و در زمینه‌ های متفاوت باشند.

وی در ادامه افزود: هدف از کار مستند سازی زندگی نامه و خاطرات خانواده های شهدا برای آشنایی بیشتر نسل جوان و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

غلامرضا نیکدل نقش جوانان در صحنه‌ های مختلف کشور و به ویژه در دوران دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: جوانان با آرمان‌ گرایی‌ های والای خود می ‌توانند در توسعه کشور و تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقس پرباری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا