فرماندار فیروزکوه عنوان کرد:

لزوم فعال سازی پلیس ساختمان به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اعضای ستاد ساماندهی ساخت و ساز غیر مجاز می بایست اساس کار خود را بر سه محور پیشگیری، نظارت و مقابله برنامه ریزی کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تصریح کرد: اعضای ستاد ساماندهی ساخت و ساز غیر مجاز می بایست اساس کار خود را بر سه محور پیشگیری، نظارت و مقابله برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی در برگزاری گشت مشترک اهتمام جدی داشتند، اذعان داشت: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه دارای بیشترین پهنه جغرافیایی در استان بوده نظارت برای جلوگیری از ساخت و ساز باید بصورت جدی اقدام شود؛ همچنین لازم است بخش نظارت بیش از پیش جهت رصد بصورت روزانه وارد عمل شود.

مهری با اشاره به بررسی صلاحیت افراد متقاضی اراضی در حوزه های اقتصادی تاکید کرد: برای برخورد با متخلفین و سود جویان و فرصت طلبان در امر ساخت و ساز غیرمجاز ضمن برگزاری جلسات هفتگی بصورت داخلی تمام دستگاه ها با تمام امکانات و تجهیزات خود پایکار باشند؛ لازم است شهرداران، بخشداران و دهیاران ضمن تقویت نسبت به فعال سازی پلیس ساختمان بمنظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کنند.

فرماندار فیروزکوه با تاکید بر نقش بنیاد مسکن بمنظور پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز مشخص شده محدوده روستا در تهیه طرح هادی فاقد طرح، بیان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب، بخشداران، شهرداران و دهیاران بمنظور جلوگیری از هرگونه تنش اجتماعی قبل از اجرای حکم نسبت به طرح موضوع در کارگروه ساخت و ساز ویژه اقدام و بعد از اتخاذ تصمیم برابر قانون اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا