مادر شهید محمد چهارپاشلو آسمانی شد

حاجیه خانم شهناز باهو مادر گرانقدر شهید معظم محمد چهارپاشلو پس از یک دوره بیماری آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حاجیه خانم شهناز باهو مادر گرانقدر شهید معظم محمد چهارپاشلو پس از یک دوره بیماری آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در پی درگذشت این مادر شهید پیام تسلیتی صادر کرد که در این پیام آمده است:«

خانواده محترم شهید محمد چهارپاشلو

اندوه از دست دادن مادر چنان تلخ است که هیچ عبارتی را در این مقام یاری مرهم نهادن نیست تنها یاد خداست که می تواند دل پر درد شما را تسلی بخشد.

درگذشت مادر گرامیتان را صمیمانه تسلیت گفته، برای شما صبر جمیل و برای آن در گذشته رحمت بی کران الهی را آرزو داریم؛ امید است که روح آن مرحوم آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد».

شایان ذکر است شهید محمد چهارپاشلو در سال ۱۳۴۶ در خانواده ای مذهبی در روستای طرود شهرستان فیروزکوه بدنیا آمد؛ وی تحصیلات ابتدایی را در روستای زادگاه خود به پایان رسانید و جهت ادامه تحصیل به ورامین، نزد برادر خود، عزیمت نمود.

به علت مشکلات مالی نتوانست ادامه تحصیل بدهد لذا مجدداً به روستای طرود بازگشت و جهت کمک به خانواده به کارگری پرداخت؛ این شهید بزرگوار در سال ۶۵ جهت انجام خدمت مقدس سربازی اعزام گردید و در پادگان سفینه النجات اندیمشک مشغول گذراندن دوره آموزشی شد.

سرانجام بر اثر بمباران هوایی ارتش بعث عراق در اول دی ماه ۶۵ در همان پادگان به درجه رفیع شهادت نائل گردید و در روستای زادگاه خود، طرود، به خاک سپرده شد؛ در قسمتی از وصیت نامه این شهید آمده است:« در طول عمر و زمانتان که زمان بسیار خوب و مفیدی از نظر استقرار حکومت عدل علی (ع) می باشد هیچ گاه امام را تنها نگذارید، همانند اهل کوفه نباشید و همیشه پاسدار خون شهیدان باشید».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا