رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه:

ماه محرم برکات زیادی برای مددجویان تحت پوشش دارد/اعلام آمادگی بهزیستی جهت جذب نذورات در ایام محرم و صفر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: اداره بهزیستی در سطح شهرستان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین در ایام محرم و صفر تصریح کرد: نیکوکارانی که قصد یاری بهزیستی و اهدای نذری در ماه محرم به مراکز معلولین و خانواده های نیازمند را دارند با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مددجویان نیات خود را به صورت اقلام خشک و یا نقدی اهدا کرده و از توزیع غذای گرم خودداری نمایند.

عموزاده همچنین تاکید کرد: اداره بهزیستی در سطح شهرستان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن است.

وی با اشاره به فضای معنوی این ایام و تاسی از سیره حضرت امام حسین(ع) افزود: ماه محرم برکات زیادی برای مددجویان تحت پوشش دارد و مردم نوع دوست شهرستان همواره در صدد می باشند که در حد مقدور نذورات و کمک های عزاداران حسینی به دست اقشار محروم هم برسد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه بیان کرد: اگر خیرین تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به اداره بهزیستی در این امر خدا پسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا