حیدری منش:

ما امروز خونخواه شهدای مدافع امنیت هستیم

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: امروز در میدان هستیم چرا که خونخواه هستیم، خونخواه شهید آرمان علی وردی، خونخواه خانواده سرایداران! امروز در میدان هستیم که منتقم خون فرزندان شهدای مدافع امنیت باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در مراسم راهپیمایی استکبارستیزی روز ۱۳ آبان، در جمع مردم ولایتمدار این شهرستان اظهار کرد: مردم شهرستان فیروزکوه با ندای الله اکبر و مرگ بر امریکا در روز استکبارستیزی این ندا را تکرار کردند که از ابتدای انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی در مسیر انقلاب حضور دارند و تجدید بیعت با شهدای عزیزی می کنند که این راه را پیمودند تا امروز ما اینجا باشیم.

وی با اشاره به روزهای پرفراز و نشیب در تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: روزی که به نام استکبارستیزی نامگذاری شده است مقطع مهمی از تاریخ انقلاب را بازگو می کند که بیانگر نقش مهم دانش آموزان انقلابی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی است؛ از ابتدای انقلاب دغدغه زیادی داشتند که جلوی این انقلاب را بگیرند و همت دشمن بر این بود تا جلوی ایران قوی را بگیرد.

حیدری منش اشاره داشت: اگر امروز را به نام پایان فتنه انگیزی امریکا رقم بزنیم شاهد خواهیم بود ۱۳ آبان ماه در تاریخ میهن اسلامی روزهای مهمی را پشت سر گذاشته است؛ مشکل ما با امریکا از ۱۳ آبان نیست، مشکل ما با امریکا از ۲۸ مرداد سال ۳۲ و شاید قبل تر از آن است؛ روزهایی که امریکا به طمع خام بهره برداری از این میهن و این کشور توطئه هایی را در سالهای اخیر برنامه ریزی نموده است و این شهدای عزیز و مردم ولایتمدار بودند که در مقابل فتنه های امریکا ایستادند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: مشکل ما با امریکا از دخالت کاری ها و جنایت ها است؛ مشکل ما با امریکا از سقوط هواپیمایی است عوامل این جنایت مورد تجلیل قرار می گیرند؛ مشکل ما با امریکایی است که در ۸ سال دفاع مقدس از صدام دفاع کرد؛ مشکل ما با امریکایی است که ملت ایران را از ابتدای انقلاب تحت فشار تحریم های ظالمانه قرار داده است؛ مشکل ما با امریکایی است که دارایی ملت ایران را در سراسر جهان بلوکه کرده است، مشکل ما با امریکایی است که با تحریم دارویی بیماران ما را دچار مشکل عدیده کرده است؛ مشکل ما با امریکایی است که از ناآرامی، آشوب و ناامنی در کشور ما حمایت می کند؛ مشکل ما با امریکایی است که از قاتلان دانشمندان هسته ای ما حمایت کرده است؛ مشکل ما امریکایی است که شهادت سردار پرافتخار ما را رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز صدای خرد شدن استخوان های استکبار به گوش جهانیان می رسد؛ شاهد شکست های متعدد امریکا در کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه هستیم؛ شکست امریکا با انتخاب ترامپ دیوانه و بایدن سفیح نمایان تر شد؛ اینکه امروز افتخار داریم هر توطئه ای جلوی انقلاب اسلامی را نمی تواند بگیرد به پشتوانه تمدن اسلامی است؛ تمدن امریکایی رو به زوال است.

حیدری منش تصریح کرد: امروز اگر همه یکصدا می گوئیم اجازه نمی دهیم ایران چند تکه شود به پشتوانه پیروی از منویات ولی فقیه جامعه است؛ امروز در میدان هستیم چرا که خونخواه هستیم، خونخواه شهید آرمان علی وردی، خونخواه خانواده سرایداران! امروز در میدان هستیم که منتقم خون فرزندان شهدای مدافع امنیت باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خطاب به کسانی که در فتنه اخیر سکوت اختیار کردند بیان کرد: کسانیکه در فتنه سکوت کردند، کسانی که از فتنه حمایت کردند و کسانی فتنه را حوادث خواندند باید به سرانجام خود بیاندیشند؛ این مردم نمی پذیرند آرامش و امنیت و اقتداری که داریم در حمایت از فتنه گران از دست بدهیم؛ امروز به دشمن نشان دادیم در میدان هستیم و جوانان بیدار هستند و امریکای منزوی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا