نماینده ولی فقیه شهرستان فیروزکوه:

ما زنده به نام و قیام شهدا هستیم/نابودی اسلام؛ نابودی همه ادیان

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: تحقق ادیان دیگر بستگی به حقیقت دین اسلام دارد، امروز باید یاد و نام شهدا در همه کوچه ها و منازل مردم ایران طنین انداز شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه در یادواره شهدا دانش آموز این شهرستان گفت: چرا بعضی ها از عقاید ثابت خود ۱۸۰ درجه فاصله گرفتند؟، در روزگاری که تسخیر لانه جاسوسی به عنوان افتخار و به فرمایش امام راحل به عنوان انقلاب دوم و حتی بزرگ تر از انقلاب اول یاد می شود افرادی تاسف می خورند و می گویند که سر منشا همه بدی ها و گرفتاری ها روز تسخیر لانه جاسوسی است.

وی خاطر نشان کرد: این روز ها همه مسلمانان و آزادی خواهان دنیا ناراحت هستند، مشاهده کردید کسانی که ادعای تمدن و آزادی دارند چگونه با بزرگ ترین پیغمبر خدا که حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله باشد آنطور برخورد کردند؛ از حرف هایی که رئیس جمهور فرانسه گفت معلوم می شود که بازیچه دست صهیونیست است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر آن ها ذره ای ایمان داشتند این حرف ها را نمی زدند، به دلیل این که تحقق ادیان دیگر بستگی به حقیقت دین اسلام دارد؛ پیامبر اسلام حضرت مسیح، حضرت موسی و همه ادیان ابراهیمی دیگر را احیا کردند.

نماینده ولی فقیه در فیروزکوه اظهار کرد: وقتی بُن مایه که دین اسلام باشد مورد هدف قرار گیرد خود به خود بقیه ادیان از بین می روند؛ همه مسلمانان عالم بهتر است در مقابل این نگاه صهیونیستی بایستند؛ دشمنان خیال کردند اگر به ساحت مقدس پیامبر اسلام توهین کنند مردم از اسلام دور می شوند، نگاه آن ها اسلام ستیزی است اما اشتباه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند بیان داشت: امروز توهین رئیس جمهور فرانسه نه تنها مردم مسلمان را از اسلام دور نمی کند بلکه روز به روز ارتباط مردم با دین و قرآن بیشتر شده و می شود؛ اروپا و آمریکا نگران است که چند دهه آتی هر چه زود بیش از نیمی از جمعیت دنیا به سوی اسلام برود.

امام جمعه فیروزکوه در پایان گفت: امروز باید یاد و نام شهدا در همه کوچه ها و منازل مردم ایران طنین انداز شود، ما زنده به نام و یاد و قیام شهدا هستیم؛ دشمنان می خواهند ایثار، جهاد، شهادت و آنچه که ما را زنده نگه می دارد از ما بگیرند اما هرگز نخواهند توانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا