امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

مجادله بین قوا زیان بخش است/امید به غیر بستن موجب تضعیف تولید است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه، با تاکید بر این امر که صحبت های حکیمانه رهبری آرامش بخش جامعه است، گفت: رهبری تاکید داشتند که مجلس یازدهم، مجلس امید و انتظار برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر این امر که صحبت های حکیمانه رهبری آرامش بخش جامعه است، گفت: رهبری تاکید داشتند که مجلس یازدهم، مجلس امید و انتظار برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است؛ امیدواری مردم در این امر نمایان است که علی رغم مشکلات فراوان در پای صندوق های رای حاضر شدند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: مجلس یازدهم در تراز قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب است چرا که هم جوانان، هم مدیران باتجربه و هم نیروهای باانگیزه و پرتوان در آن فعالند.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: رهبری اشاره داشتند اگر چه کشور مشکلات اقتصادی فراوانی دارد اما بنیه کشور قوی است که عمده ترین مشکلات اقتصادی کشور تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی های بی منطق، مشکلات بنگاه های تولیدی، تحریم های خارجی است ولیکن در کشور ظرفیت مادی و معنوی بالایی وجود دارد، چه ظرفیت های طبیعی و چه ظرفیت های انسانی، که توانسته اند شرکت های دانش بنیان را فعال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند با اشاره به گفته رهبری، بیان کرد: از جمله ظرفیت هایی که در زمان شیوع بیماری کرونا نمایان شد، رزمایش کمک مومنانه و هم چنین حضور خیره کننده مردم در بدرقه شهید سلیمانی بود که نشان از اعتقاد و باور مردم به جهاد بود؛ بسیاری از مشکلات ناشی از عملکرد خود ما است که به تولید و سرمایه گذاری توجه نداشتیم، به غیر و اجانب امید بستن تولید را تضعیف کرد.

خطیب نماز جمعه مردم شهرستان فیروزکوه بر گفته رهبری مبنی بر تعامل قوا بر اساس قانون و شرع اشاره داشت و تاکید کرد: نباید مسئولین با هم مجادله داشته باشند که این امر زیان بخش و خلاف وحدت است؛ همان طور که رهبری تاکید داشتند دولت باید تا روز آخر با جدیت کار کند و برای رفع مشکلات مردم تلاش نماید.

وی در ادامه به قرارداد بین ایران و چین اشاره کرد و اذعان داشت: ناله و فریاد برخی اصلاح طلبان به همراه غربی ها همچون وزیر خارجه امریکا در جریان قرارداد ۲۵ ساله چین و ایران تعجب برانگیز است، قراردادی که حتی دشمنان ایران اذعان دارند این قرارداد پایان انزوای ایران در سطح جهانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا