فرازی:

محدودیتی در عرضه مرغ منجمد نداریم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: مرغ منجمد در سطح شهرستان فیروزکوه توزیع شده و موجود است، همچنین محدودیتی برای فروش مرغ منجمد نداریم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، رضا فرازی در خصوص توزیع مرغ منجمد در فیروزکوه، اظهار کرد: مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع شده و محدودیتی برای فروش نداریم، همچنین قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان است.

وی هدف از توزیع مرغ منجمد را تنظیم بازار خواند و بیان کرد: جهاد کشاورزی وظیفه تنظیم بازار را بر عهده دارد، به این معنا که اجازه ندهد قیمت مرغ از نرخ مصوب بالاتر برود و اگر افزایش داشته باشد با اقداماتی که انجام می‌دهد آن را به نرخ مصوب برساند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در یک بازه زمانی کوتاه مدت ممکن است با توجه به کمبود عرضه مرغ گرم و کاهش تولید شاهد افزایش قیمت باشیم، اما بلافاصله با عرضه مرغ منجمد در سطح شهرستان این مسئله کنترل شد و اکنون این محصول پروتئینی در فیروزکوه با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

فرازی خاطرنشان کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار عرضه ۶۳ هزار تومان و نرخ هر کیلوگرم مرغ منجمد نیز ۴۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد: در صورتیکه شهروندان با تخلفی در خصوص فروش با قیمت بالاتر از نرخ مصوب مواجه شدند، می‌توانند از طریق بازرسی اتاق اصناف، اداره صنعت و معدن و همچنین جهاد کشاورزی این مسئله را پیگیری و گزارش کنند تا با فروشنده متخلف برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا