محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه شد

با حکم استاندار تهران محمد حیدری منش به عنوان فرماندار شهرستان فیروزکوه معرفی و از زحمات ابوالقاسم مهری تقدیر و تشکر شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم تودیع ابوالقاسم مهری فرماندار سابق و معارفه محمد حیدری منش فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه صبح امروز، جمعه، با حضور محسن منصوری، استاندار تهران و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در جمع مردم نمازگزاران شهرستان فیروزکوه در محل برگزاری نماز جمعه شهر فیروزکوه برگزار شد.

سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: طبق فرموده امیرالمومنین پست و مسئولیت برای تووسیله نان و آب نیست بلکه امانتی در گردن توست.

وی در ادامه افزود: ابتدای انقلاب رقابت برای جهاد و شهادت و خدمت به مردم بود؛ ابتدای انقلاب جهاد سازندگی تاسیس شد و همه کارهایی که امروز گروه های جهادی انجام می دهند برعهده جهاد سازندگی بود؛ در زمان جنگ تحمیلی علی رغم اینکه اکثریت دنبال خدمت به مردم بودند، برخی دنبال خدمت به خود و خانواده خود و مال اندوزی بودند.

رسولی نژاد بیان کرد: بعد از جنگ نیز عده ای با این بهانه که مسئولین باید در رفاه باشند تا مردم در رفاه باشند و این امر باعث ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین شد؛ گروهی غرق در رفاه شدند و به جای میدان رقابت برای خدمت به مردم میدان رقابت برای اختلاس، رشوه، مال اندوزی و فساد شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق خود در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر در این سالها با مفسدین اقتصادی چه برادر رئیس جمهور و چه دختر وزیر و چه معاون رئیس جمهور و چه نماینده مجلس باشد، برخورد می شدعبرت برای سایرین بویژه سارقین بانک ملی تهران می شد؟ باید این روحیه را بازگرداند.

رسولی نژاد تاکید کرد: اصلاح طلب و اصولگرا مهم نیست، بلکه مهم کار انقلابی برای مردم است؛ اگر ادعای انقلابی بودن داریم باید در رفتار و کردار نمایان باشد؛ ما فرمانده ای به نام سید علی داریم که از لحاظ سبک زندگی نمی توانیم به ایشان برسیم ولی باید سبک زندگی ایشان برای ما الگو باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید جوانان را در عمل باور کنیم، نه در شعار! امروز دولتی بر سرکار آمده که شعار دولت مردمی می دهد، دولتی که شعار جوانگرایی دارد؛ من در ۲۸ سالگی نمایندگی مجلس را تجربه کردم، که نمایندگی مجلس مسئولیت در برابر تمام مردم است؛ تجربه جوان گرایی را در بخشداری اول فیروزکوه داریم و باید اکنون نیز دوباره این تجربه را داشته باشیم، به جوانان دوباره اعتماد کنیم تا این راه خدمت شدت بگیرد.

وی عنوان کرد: باید مدیران شهرستانی و استانی پا به رکاب باشند و همراهی کنند؛ هنوز مدیرانی داریم که همراهی نمی کنند که این مدیران می توانند این دولت انقلابی و مردمی را زمین گیر کنند.

رسولی نژاد اشاره داشت: قوانین باید به نفع مردم تغییر کند؛ دولت باید پیشقدم شود و قوانین را به نفع مردم اصلاح کنند.

ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در مراسم تودیع فرماندار این شهرستان تصریح کرد: دوره قبل دولت ما را برای خدمت به این منطقه فرستاد ولی در دوره دوم مردم شهرستان ما را به خدمت خواندند؛ وقتی در سال ۹۸ به نماینده خود رای دادید به اصرار ایشان این توفیق حاصل شد تا در خدمت مردم فیروزکوه باشیم.

وی افزود: دولت ها انقلابی هستند چرا که با رای مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری بر سرکار می آیند؛ از ابتدای کار استارت کار عمرانی را در شهرستان زدیم و کار در سطح شهرستان محدودیت های خود را دارد؛ از روز اول تلاش داشتیم سراغ مسائل و مشکلات برویم.

مهری اذعان داشت: افق دید ما فقط عملکرد بود؛ تلاش داشتیم به حاشیه نرویم و در مسیر پیشرفت حرکت کنیم؛ از ابتدا با برنامه حرکت می کردیم؛ ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ درصدی به نتیجه رساندیم؛ فیروزکوه اکنون به کارگاه عمرانی در تمام حوزه ها تبدیل شده است که بیش از ۳۰۰ میلیارد در این شهرستان آوردیم؛ ما در شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم و تلاش کردیم این موانع را برداریم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در پایان اشاره داشت: مسئولیت کلیدی برای رفع مشکلات مردم است؛ اگر اقدامی باید می شد و نشد از مردم عذرخواهی می کنم.

دکتر محمد حیدری منش، فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه در این مراسم تصریح کرد: خداوند را شاکرم که فرصت خدمت به مردم ولایتمدار فیروزکوه را در بدنه دولت انقلاب و مردمی آیت الله رئیسی را به من اعتنا نمود؛ فرصت ارزشمند خدمت به مردم شهرستان را مغتنم می شمارم و امیدوارم بتوانیم با روحیه خادمی دولت سیزدهم و با فاصله گرفتن از حرف و وعده برای اقدام و عمل مبتنی بر برنامه ریزی موثر و راهبردی خدماتی را ارائه نمائیم.

وی افزود: روز اول ذی الحجه و محل میعادگاه عبادی مردم شهرستان فیروزکوه را به فال نیک گرفته و امیدوارم با همکاری و همدلی مردم در مسیر خدمت راسنی و کار جهادی اقدام موثری را انجام دهیم.

حیدری منش بیان داشت: با توجه به اینکه اصول بنیادین دولت سیزدهم بر بهبود معیشت مردم، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، مبارزه با فساد، ایجاد عدالت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، امیدوارم با تکیه بر عدالت محوری بعنوان جوهره تحول در سطح شهرستان و جلوگیری از تبعیض و ویژه خواری با میدان داری مردم و استفاده از ظرفیت های سرمایه اجتماعی مردم و با بهره گیری از نگاه به درون شهرستان و مساعدت های مجموعه های استانی بتوانیم اقداماتی را برای خلق ارزش و توسعه و پیشرفت در سطح شهرستان انجام دهیم که این کار قطعاً با همکاری مجموعه های مختلف و مردم شهرستان محقق خواهد شد.

فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه بیان داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی با جامعه پردازی بر اساس ۷ توصیه ای که حضرت آقا فرمودند مبتنی بر مدیریت پرتحرک و با حضور در بین مردم، با خردورزی و تعقل و ایجاد نگاه راهبردی این باور وجود دارد که می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

حیدری منش با اشاره به این که شهرستان فیروزکوه دارای ظرفیت های متعددی در حوزه های مختلف اعم از گردشگری، صنعت، کشاورزی و دامپروری است، خاطرنشان کرد: باید با تکیه بر توان داخلی و نگاه درونی با ابتکار خلاقانه جوانان و پیشکسوتان در راستای تحول گرایی گام برداریم تا شاخص های جمعیت در شهرستان روند صعودی پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز حلقه مفقوده اقدامات مسیر پیشرفت در شهرستان به زعم بنده، عدم اتحاد و تشتت گرایی است؛ برای بنده بعنوان خادم مردم و نماینده دولت در سطح شهرستان این فرض وجود دارد که باید ایجاد اتحاد با جلوگیری از منفعت گرایی و خودمحوری شکل گیرد و ان شاالله با نگاه به این امر وحدت در شهرستان نهادینه شود و بتوانیم از این ظرفیت نگاه آرمان خواهی شهرستان را نهادینه کنیم.

فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: امیدواریم با همراهی همه عزیزان و مجموعه های مختلف و با همراهی بدنه شوراهای اسلامی شهر و روستا و مدیران دستگاه ها و همه کسانی که در این جریان در نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد خدمت دارند، بتوانیم با کار جهادی و حضور همه عناصر دولت در سطح شهرستان شکل دهی فصل جدیدی از خدمت رسانی را ساماندهی کنیم؛ امیدوارم با همراهی و حضور همه عزیزان این اصل مهم در فرهنگ جاری شهرستان نهادینه شود.

وی اذعان داشت: امیدوام این عنوان ارزشمند خدمت برای مردم را بتوانیم با همراهی و دعای همه عزیزان ارائه کنیم و محتاج دعای همه برادران و خواهران هستم و امیدوارم خادم خوبی برای مردم شهرستان فیروزکوه باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا