فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران:

محور هراز یک‌طرفه می‌شود/ ترافیک نیمه سنگین در محورهای شرق استان تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: پیش‌بینی شده در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ در محور هراز با ممنوعیت یک‌طرفه همراه شود و این محدودیت تردد در این محور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، ادامه داد: پیش‌بینی شده در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از محور هراز با ممنوعیت یک‌طرفه همراه شود و این محدودیت تردد در این محور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی اضافه کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان است و به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها گره ترافیکی در این محورها وجود ندارد.

وی ضمن تأکید بر اینکه هموطنان مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت‌های خود قرار دهند، بیان کرد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، رعایت حق تقدم و حقوق شهروندی می‌تواند باعث سفری بدون خطر و ایمن برای هموطنانمان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا