مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه غیر حضوری شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: کلیه کلاس‌های درس ابتدایی دوره اول و دوم به مدت سه روز از دوشنبه ۱۱ بهمن تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به صورت کاملا غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در پی وضعیت شهرستان فیروزکوه در شیوع سویه اومیکرون تصریح کرد: با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و سویه امیکرون، کلیه کلاس‌های درس ابتدایی دوره اول و دوم به مدت سه روز از دوشنبه ۱۱ بهمن تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به صورت کاملا غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته حضور مدیران و معاونان، مشاور، مراقب سلامت و نیروهای خدماتی در مدرسه الزامی است؛ همچنین کلیه معلمان در این سه روز در مدرسه حضور داشته باشند و فرایند تدریس مجازی از فضای کلاس درس انجام پذیرد.

سیر در ادامه بیان داشت: اگر معلمی مبتلا به بیماری کرونا باشد یا علائم بیماری‌های تنفسی را دارد در صورت داشتن شرایط تدریس در منزل تدریس مجازی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در خصوص فعالیت مدارس متوسطه اول و دوم اذعان کرد: در مقاطع متوسطه اول و دوم اجرای برنامه آموزشی به صورت تلفیقی (حضوری- مجازی)، با اختیار دانش‌آموز ادامه می‌یابد؛ به گونه‌ای که هیچ‌گونه الزام و اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست.

وی با تاکید بر اینکه از حضور دانش‌آموزان دارای علائم بیماری تنفسی، آنفلونزا و کرونا در مدرسه جلوگیری می‌شود، اشاره داشت: حضور مدیران و معاونان، مشاور، مراقب سلامت و نیروهای خدماتی در مدرسه الزامی است و در این مقاطع نیز اگر معلمی مبتلا به بیماری کرونا باشد یا علائم بیماری‌های تنفسی را دارد در صورت داشتن شرایط تدریس در منزل تدریس مجازی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا