حیدری منش:

مدارس شهرستان فیروزکوه فردا یکشنبه تعطیل است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان در شیفت عصر روز شنبه سوم و یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در خصوص بارش برف در این شهرستان و تعطیلی مدارس اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان در شیفت عصر روز شنبه سوم و یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل است.

وی در ادامه افزود: در پی بارش سنگین برف از ابتدای صبح امروز شنبه ستاد بحران شهرستان برای پیشگیری از آسیب های احتمالی در آماده باش کامل است؛ با اجرای مصوبات ستاد بحران، هماهنگی هایی برای تردد مسافران و شهروندان برای تسهیل در تردد و پیشگیری از حوادث در دست اقدام و اجرا است.

حیدری منش همچنین خاطرنشان کرد: این شهرستان کریدور دسترسی به استان های شمالی است و با توجه به تردد مسافران از این شهرستان اقداماتی نظیر ماسه ونمک پاشی و پاکسازی راه اصلی دسترسی به استاهای شمالی و معابر اصلی شهر در حال انجام است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه های راهداری، اداره راه، راهنمایی و رانندگی، دستگاه های انتظامی و نیروهای بسیج برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در طی روزهای برفی آمادگی کامل دارند ودر مسیرها و معابر اصلی مستقر هستند.

وی در پایان اشاره داشت: هموطنان با توجه به وضعیت بارش ها و برفگیر بودن جاده ها از تردد های غیر ضرروی پرهیز کنند و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند که مشکلاتی برای تردد رخ ندهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا