فرماندار ویژه ری:

مدیریت موفق و تصمیمات فراسازمانی در سیل فیروزکوه خسارات را کاهش داد

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تصمیم گیری قاطع در بحران از وظایف مدیر موفق است و اگر تصمیمات فراسازمانی در سیل فیروزکوه اتخاذ نمی شد مطمئنا خسارات و تلفات فراوانی داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حمید زمانی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ری  افزود: تعامل مدیر موجب استفاده حداکثری از امکانات موجود در منطقه خواهد شد و نمونه این موضوع تلاش بی‌وقفه مسئولان بخش کهریزک و خاوران در بارندگی اخیر بود که با مدیریت جهادی، شهرستان را از بروز خسارات مالی و جانی مصون نگاه داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری پیرامون سیل قیامدشت گفت: در بارندگی اخیر بازدیدی از سیل بند های روستای چهل قز انجام شد که هیچ کدام از آنها طاقت بارندگی جدید را ندارند و همان روز دستور لازم جهت تخلیه سیل بند ها صادر شد که متاسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده و اگر همین امشب باران شدیدی ببارد دچار مشکل می‌شویم.

زمانی در پایان تصریح کرد: اقدام مطلوب نظر ما انجام نشده و جان مردم قابل مصالحه نیست که برای رفع خطر دچار بروکراسی اداری شویم و باید از تمام امکانات منطقه برای ارتقا سطح ایمنی شهرستان استفاده شود تا در مواقع بحران کمترین میزان خسارت ایجاد شود.

برگزاری جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید منطقه برق شهرستان ری

 جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره برق منطقه ری با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار ویژه ری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله مهندس رحیمی مدیر پیشین برق ری، برای مهندس خانی در سمت معاون مدیرکل و رئیس اداره برق منطقه ری در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف شهرستان ری آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا