سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه:

مراجعه ۵۰ نفر با علائم تنفسی در طی هفته گذشته/ ابراز نگرانی از وضعیت اسفناک بخش ارجمند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه گفت: طی بازدید میدانی روز ۱۷ مرداد ماه از بخش دو بلوک، منطقه ارجمند، لزور و سله بن وضعیت اسفناک در این مناطق را می توان نگران کننده توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، دکتر مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در خصوص آمار کرونا در فیروزکوه گفت: در حال حاضر ۱۰ بیمار در بیمارستان فیروزکوه بستری هستند که از این تعداد ۶ نفر مشکوک و ۴ نفر کرونا مثبت هستند؛ از هفته گذشته تاکون نیز ۵۰ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند که غالباً به صورت سرپایی درمان شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در ادامه از وضعیت اسفناک منطقه ارجمند ابراز نگرانی کرد و بیان داشت: طی بازدید میدانی روز ۱۷ مرداد ماه از بخش دو بلوک، منطقه ارجمند، لزور و سله بن وضعیت اسفناک در این مناطق را می توان نگران کننده توصیف کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این مناطق هیچ یک از پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شد و حتی از نظارت شوراهای اسلامی، دهیاری ها و حرکت های خودجوش مردمی جهت کنترل منطقه جهت عدم ورود مسافر، عدم تجمع و برگزاری مراسمات خبری نبود.

رجب ترقی هم چنین افزود: متأسفانه در همان روزی که بازدید میدانی صورت گرفت، مراسم عروسی با انبوه جمعیتی از مردم در این منطقه در حال برگزاری بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه خواستار جدی گرفتن کرونا و رعایت پروتوکل های بهداشتی در این مناطق شد و بیان داشت: عاجزانه تقاضا می کنیم که فرسودگی کادر بهداشت و درمان شهرستان را جدی بگیرند؛ شهروندان کمبود تخت جهت بستری بیماران کرونایی را جدی بگیرند.

وی در پایان اذعان داشت: با اوضاع پیش آمده قطعاً با سیل انبوهی از بیماران مواجه خواهیم بود که وضعیت شهرستان را به حالت هشدار تبدیل خواهد کرد و ما مجبور به بازگشایی نقاهتگاه جهت بستری بیماران خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا