با همکاری اداره آموزش و پرورش و صدا و سیما برگزار شد؛

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی فعالیت های پرورشی

با همکاری اداره آموزش و پرورش و صدا و سیما، همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی فعالیت های پرورشی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، با همکاری اداره آموزش و پرورش و صدا و سیما، همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی فعالیت های پرورشی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

محمدرضا بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، برگزاری طرح جشنواره مجازی فعالیت های پرورشی را بسیار خوب و به موقع خواند و افزود: این طرح درست در زمان پیک ویروس کرونا طراحی و اجرایی شد و از مزیت های بسیار خوبی برخوردار بود؛ از جمله اینکه دانش آموزان در این زمان که در خانه به سر می بردند از سرگرمی برخوردار بودند و از جهاتی دیگر فرصت مناسبی برای استعداد یابی برای ما فراهم شد.

بنار افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره حدود ۱۲۰۰ اثر بود که از میان آن ها ۶۰ اثر به رای مردمی در کانال رسمی صدا و سیما شهرستان راه یافت و در نهایت بر اساس میزان بازدید و کیفیت آثار، ۱۴ نفر برگزیده شدند و از آنان تقدیر بعمل آمد.

فاطمه سیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، در این باره گفت: این طرح همزمان با شیوع ویروس کرونا و به منظور ادامه فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی دانش آموزان برنامه ریزی شد و دانش آموزان در رشته های قرآنی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، رباتیک و تشکلات سازمان دانش آموزی با هم به رقابت پرداختند؛ همکاران ما در تلاش هستند تا از هر ظرفیتی برای ادامه روند آموزش و پرورش استفاده کنند تا این امر مهم در کشور بر زمین نماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا