مردم شهرستان فیروزکوه ۱۲۲ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه از پرداخت ۱۲۲ میلیون صدقه توسط مردم نیکوکار فیروزکوه در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیو به نقل از برنا، عباس دهباشی با اشاره کمک های مردم فیروزکوه از طریق صندوق های صدقه، گفت: در شش ماهه نخست امسال مردم این شهرستان ۱۲۲ میلیون تومان صدقه به نهاد پرداخت کرده اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات با توجه به نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان،مسکن، جهیزیه و … هزینه می شود،افزود: هم اکنون سه هزار و ۳۰۶ صندوق صدقه فعال در سطح این شهرستان فعال وجود دارد که ۲ هزار و ۹۱۱ صندوق در اختیار مشترکین خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر،ادارات، مجتمع های تجاری و مراکز آموزشی نصب شده است.

وی با اشاره به ذبح پنج رأس گوسفند به مناسبت اربعین حسینی، گفت: گوشت حاصل از این تعداد دام در بسته های یک کیلوگرمی میان ۵۰ خانوار تحت حمایت توزیع شد.

دهباشی ،یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال با مشارکت حامیان و خیران هزار و ۵۴۳ بسته گوشت میان خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه، در ادامه به پرداخت هزار و ۲۶۸ مورد کمک معیشتی به خانوارهای مددجو و سایر اقشار نیازمند خبر داد و گفت: به علت شیوع ویروس کرونا کمک معیشتی به خانوارهای تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند به مبلغ ۵۴ میلیون تومان در شش ماهه نخست امسال پرداخت شد.

وی، ادامه داد: ۱۵ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح پنجشنبه های مهدوی ،هشت هزار بسته ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ۹۳۸ سبد کالا حاوی مواد غذایی از جمله کمک های ارائه شده به جامعه هدف تحت حمایت با مشارکت حامیان و خیران فیروزکوهی در شش ماهه نخست امسال میان خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

دهباشی به پرداخت ۲۶۱ فقره کمک موردی به مبلغ ۶۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در همین مدت زمان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۵۳ مورد به مددجویان تحت حمایت و هشت مورد به سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا