مرگ ۳ جوان در تنگه واشی فیروزکوه

دادستان شهرستان فیروزکوه گفت: سه جوان غیر بومی که برای طبیعت‌گردی به تنگه واشی سفر کرده بودند، بر اثر استنشاق دود زغال در چادر جان‌ باختند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، توحید مظفری، دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر اظهار کرد: سه خانواده مفقودی یکی از اعضای خانواده خود را که به منظور تفریح به کوه‌های اطراف فیروزکوه رفته بودند، را اعلام کرده بودند.

وی بیان کرد: روز گذشته یکی از اهالی روستای جلیزجند در آلاچیق ورودی پارکینگ تنگه واشی یک خودروی ون را مشاهده می‌کند که سرنشینان آن اقدام به برپائی چادر در آن آلاچیق کرده‌اند.

دادستان شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: این فرد با بررسی بیشتر متوجه حضور سه جنازه در چادر شده و مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع می‌دهد.

مظفری افزود: با حضور مراجع قضائی و انتظامی و بازسازی صحنه جرم، بر اساس شواهد در بررسی اولیه مشخص شده این افراد برای گرم کردن چادر اقدام به روشن کردن آتش در درون چادر کرده و به دلیل استنشاق دود زغال دچار خفگی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشخص نیست چند روز از مرگ این افراد گذشته است، خاطرنشان کرد: پیکر جان‌باختگان برای بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی شده و علت قطعی مرگ پس از پاسخ پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا