رئیس مرکز آتش نشانی فیروزکوه:

مزاحمت های تلفنی، بیشترین میزان تماس با آتش نشانی/افزایش حریق مزارع نسبت به سال گذشته

رئیس مرکز آتش نشانی فیروزکوه اظهار داشت: کمبود تجهیزات در همه ایستگاه ها وجود دارد اما با نظر مساعدی که شهردار شهرستان دارد این کمبود ها در حال کاهش است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر مومنی رئیس مرکز آتش نشانی فیروزکوه با فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی، گفت: در حال حاضر تجهیزات آتش نشانی شهرستان فیروزکوه دو دستگاه ماشین نیمه سنگین به انضمام یک دستگاه ماشین سبک که برای امداد و نجات جاده ای از آن استفاده می شود، است؛ کمبود تجهیزات در همه ایستگاه ها وجود دارد اما با نظر مساعدی که شهردار شهرستان دارد این کمبود ها در حال کاهش است و ما هم به امکانات روز و ایستگاه استانداردی که بتواند نیاز همشهریان را برطرف کند مجهز می شویم.

رئیس مرکز آتش نشانی فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: عمده تماس هایی که با آتش نشانی گرفته می شود مزاحمت های تلفنی بچه ها است که این امر با فرهنگ سازی های انجام شده رو به کاهش است؛ امسال آتش سوزی باغات و مزارع اندکی نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

مومنی در پایان اذعان داشت: زمان استاندارد اعلام حادثه به آتش نشانی تا اعزام نیرو به صحنه حادثه ۷ دقیقه است اما با توجه به بُعد مسافت ما و این که فاصله ایستگاه آتش نشانی به شهر دور است و ماشین های ما هم نیمه سنگین است، نیروهای ما طی ۵ دقیقه در صحنه حاضر می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا