مزار پدران شهدای شهرستان فیروزکوه گلباران شد

در آستانه میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و روز پدران آسمانی، مزار مطهر پدران شهدا توسط مسئولان شهرستان گلباران شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در این مراسم معنوی ابوالقاسم مهری فرماندار، مهین خلیل ارجمندی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران شهرستان نیز حضور داشتند.

حاضران ضمن قرائت فاتحه، عطر افشانی و گلباران مزار پدران معظم شهدا، با آرمان های شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند و با نثار گل از مقام شامخ این عزیزان و از ایثارگری آنان تجلیل و یاد و نام فرزندان بی ادعای این پدران گرانقدر  را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک فرارسیدن ولادت مولود کعبه حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر گفت: برای حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است زیرا عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

در ادامه نیکدل با تأکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گنجینه‌های بزرگ کشور هستند، گفت: امیدواریم که به برکت خون شهدا بتوانیم در مسیر درست حرکت کرده و از این گنجینه حفاظت کنیم.

همچنین در ادامه مسئولان شهرستان فیروزکوه با پدران شهید والامقام شعبانعلی چهارپاشلو و پدر شهید والامقام علی اکبر پرچ دیدار و قدردانی نمودند.

ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در این دیدار با اشاره به خاطرات و رشادت های رزمندگان دوران جنگ تحمیلی گفت: ما امروز امنیت و استقلال خود را مرهون خون پاک شهدا و خانواده های معظم آنها هستیم وی اضافه کرد پدران شهید و خانواده های شهدا دین خود را با عالیترین درجه برای انقلاب و دین مبین پیامبر اکرم و امیر المومنین علی علیه اسلام ادا کرده اند و پدران شهدا الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

فرماندار فیروزکوه اضافه کرد: شهدا برگ زرینی را برای کشورمان به ارمغان آوردند که تربیت چنین فرزندان بزرگی قطعا حاصل زحمات خانواده گرامی این شهیدان بوده است و اجر و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا