امام جمعه فیروزکوه:

مسئولان، ویژگی ممتاز مردمی بودن شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: اگر امروز مسئولان ما این ویژگی ممتاز مردمی بودنِ شهید حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کارِ خود قرار دهند، اولاً اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و همچنین به مسئولین بیشتر خواهد شد؛ ثانیاً این امر سبب افزایشِ امیدِ مردم می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد، ایثار و شهادت الگوی بی نظیری بود، این شهید بزرگوار دارای ویژگی های ممتازی بود که یکی از این ویژگی ها اخلاص بی نظیر ایشان بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهید سلیمانی برای خداوند متعال کار می کرد و اگر کسی برای خدا کار کند، خداوند متعال محبت او را در دل ها قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه، درباره محبوبیت سردار سلیمانی اظهار داشت: همانطور که در آیه شریفه ” مَن تَواضَعَ للّهِ رَفَعَهُ اللّه” آمده است، اگر کسی برای خدا تواضع و در مسیر الهی حرکت کند خداوند متعال نام او را بر زبان ها جاری می سازد و یادِ او را در قلب ها قرار می دهد و آن شخص محبوب دل ها می شود.

وی خاطر نشان کرد: لذا سردارِ عزیزِ ما، شهید سلیمانی، به سبب اینکه برای مردم کار می کرد و با اعتقادِ خود، به مردم عشق می ورزید، سردار و محبوب دل ها شد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: از دیگر ویژگی های ممتاز شهید سلیمانی که امروز می تواند برای همه مردم و مخصوصاً مسئولین، به عنوان الگو و سرلوحه کار قرار گیرد، مردمی بودن است، اینکه انسان در کنارِ مردم باشد و از تشریفات دوری کند، همچنین برای خدمت به مردم شبانه روز کار کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز مسئولان ما این ویژگی ممتاز مردمی بودنِ شهید حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کارِ خود قرار دهند، اولاً اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و همچنین به مسئولین بیشتر خواهد شد؛ ثانیاً این امر سبب افزایشِ امیدِ مردم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان عنوان کرد: امروز بزرگ ترین معروف برای مسئولین ما، خدمت مخلصانه به مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا