فرماندار فیروزکوه:

مسئولین با تجارب گذشته خود اقدامات بهتری را جمع بندی و ارائه کنند تا شهرستان فیروزکوه خوب بدرخشد

مهری گفت: با توجه به اینکه طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حول سه محور رهبری، ایدئولوژی و مردم بوده است، لذا ستاد دهه فجر بر اساس محور حرکت، عملکرد و فعالیت اهداف های انقلاب اسلامی پیش می رود که باید جمع بندی خوبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه گفت: ستاد دهه فجر یادآورِ نامِ موسس این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است، برنامه های ایام الله دهه فجر به لحاظ کمّی، نسبت به سال های گذشته قدری متفاوت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به دستور العمل های ابلاغ شده از سوی استان، برگزار می شود، اما نباید از نظر کیفی برگزاری این برنامه ها کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به اینکه طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حول سه محور رهبری، ایدئولوژی و مردم بوده است، لذا ستاد دهه فجر بر اساس محور حرکت، عملکرد و فعالیت اهداف های انقلاب اسلامی پیش می رود که باید جمع بندی خوبی داشته باشد تا بتوانیم برنامه ها را هر چه جدی تر به مردم ارائه دهیم تا زمینه تنوع، توجه، آگاهی بخشی بیشتر، حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها ایجاد شود.

وی افزود: نسل های آینده می خواهند بدانند که انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی چه دستاوردهایی داشته است، شرایطی را ترسیم کنیم که نشان دهد در دهه اول انقلاب اسلامی ایران در بخش های مختلف علمی، بهداشت و غیره در چه موقعیتی قرار داشتیم و الآن کجا هستیم، اینها لازم است و همه دستگاه ها باید این کار را انجام دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز شرایط رعایت نکات بهداشتی در اثر ویروس کرونا وجود دارد اما کارکردهایی هم داشتیم که باید این کارکردها را جمع بندی و به اطلاع مردم رساند.

مهری با بیان اینکه می بایست محتوای برنامه ها با دقت بیشتری مورد بررسی قررار گیرد اظهار داشت: جلساتی مسمتری برای ستاد دهه فجر و کمیته های زیر مجموعه آن مشخص شود تا در جهت انجام برنامه های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی در حوزه های مختلف هماهنگی خوبی ایجاد شود.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر همانند الگوی کشوری در سطح شهرستان نیز اجرا خواهد شد، افزود: در سطح روستاها، بخشداران با شورا ها و دهیاران کمیته هایی داشته باشند، همه برنامه های ستاد دهه فجر را با همان شرایط مکانیزمی که از استان اعلام شده است ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود مسئولین با تجارب گذشته خود اقدامات بهتری را جمع بندی و ارائه کنند تا شهرستان فیروزکوه خوب بدرخشد و ضعیف و سُست نباشد چراکه سرنوشت برنامه های دهه فجر سال ۱۳۹۹ به دستِ من و شما رقم می خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا