معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

مسیر لزور به بابل، این دو منطقه را از حالت بن بست خارج می کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: این مسیر در گذشته راه ارتباطی بین دو استان مازندران و تهران بوده و به دلیل اهمیت تعاملات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بر اساس مصوبه هیات وزیران برای بازگشایی این مسیر اقدام کردیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، در خصوص بازگشایی مسیر روستای لزور به بابل گفت: این مسیر در گذشته راه ارتباطی بین دو استان مازندران و تهران بوده و به دلیل اهمیت تعاملات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بر اساس مصوبه هیات وزیران برای بازگشایی این مسیر اقدام کردیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه تاکید کرد: قطعاً بازگشایی این مسیر در توسعه اقتصادی و گردشگری در هر منطقه تاثیرگذار خواهد بود؛ بازگشایی این مسیر باعث کاهش بار ترافیکی در محورهای منتهی به مازندران می شود و هم چنین ترددها را در مسیر تسهیل خواهد کرد.

تقی‌زاده با اشاره به این که این پروژه کمک خواهد کرد روستای لزور از حالت بن بست کنونی خارج شود، اذعان داشت: با مطالعات انجام شده بدون آنکه طبیعت منطقه را دستخوش تحول جدی کنیم به دنبال رونق گردشگری در این منطقه هستیم؛ ظرفیت‌های موجود طبیعی و گردشگری در این مناطق مفغول مانده است.

وی در خصوص این پروژه خاطر نشان کرد: طول این مسیر از روستای لزور تا مرز بین استان تهران و مازندران حدود ۲۰ کیلومتر است که ۱۳ کیلومتر از این مسیر بازگشایی اولیه شده و برای تردد عشایر و گردشگران مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ظرف ماه‌های آینده نسبت به بازگشایی و زیرسازی اولیه مسیر باقی مانده به طول ۶ کیلومتر در محدوده استان تهران اقدام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: تأمین اعتبار این پروژه را نمایندگان حوزه انتخابیه دو شهرستان فیروزکوه و بابل پیگیری خواهند کرد تا در بودجه سنواتی دولت قرار گیرد و امیدواریم با ظرفیت و امکانات موجود هر دو استان نسبت به اجرای عملیات اساسی در بازگشایی مسیر اقدام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا