فرماندار فیروزکوه:

معضل مواد مخدر در فیروزکوه با فرهنگسازی و برنامه ریزی کنترل می شود

فرماندار فیروزکوه گفت: معضل مواد مخدر در فیروزکوه با فرهنگسازی و برنامه ریزی کنترل میشود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از مهر، مهدی یوسفی جمارانی عصر دوشنبه در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فیروزکوه با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه جهت آگاه سازی جامعه در راه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اقدامات عملی در پیشگیری و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید بر اساس برنامه ریزی و به صورت هدفمند دنبال شود تا نتیجه مطلوب به دست آید.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این شورا باید به عنوان یک مرکز فرماندهی عمل کند گفت: برای دستیابی به خروجی مطلوب و عملکرد بهتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیاز است تا نقاط ضعف و چالش‌ها احصاء و برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

وی افزود: اعضای این شورا در راستای بهبود عملکرد باید نسبت به ارائه آمارهای مقایسه‌ای و تحلیلی اقدام کنند، چرا که این مهم باعث خواهد شد تا تصویر دقیقی از این معضل در شهرستان داشته باشیم و بر اساس آن اقدام کنیم.

یوسفی جمارانی با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گامی مؤثر در راستای کاهش مسائل و مشکلات موجود در این حوزه می‌باشند افزود: باید با بررسی مسائل مرتبط در امر مبارزه با مواد مخدر در کمیته‌های این شورای ابعاد مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرارداد و بررسی کرد و بدون شک با فرهنگ سازی و برنامه ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه می‌توان این چالش بزرگ اجتماعی را کنترل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا