امام جمعه فیروزکوه:

موشک نقطه زن و پیشرفت‌های شگرف نظامی و علمی، نتیجه روحیه انقلابی و جهادی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: موشک نقطه زن و پیشرفت‌های شگرف نظامی و علمی، نتیجه روحیه انقلابی و جهادی است و صنعت خودرو و مشکلات اقتصادی و معیشتی نتیجه روحیه غربگرایی و لیبرالی است؛ هرجا با روحیه انقلابی و جهادی عمل کردیم، پیشرفت کردیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته، گفت: یکی از اصول مهم در زندگی زناشویی، “اصل رفق و مدارا” است؛ در محیط خانه، با اهل و عیال و فرزندان، با نرمی و مهربانی برخورد کنیم تا زندگی شیرین شود.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی، با شکستن ابهت پوشالی مستکبران، الگوی ملت های مستضعف و دلگرمی مظلومان جهان شد؛ هرجا با روحیه انقلابی و جهادی عمل کردیم، پیشرفت کردیم.

وی عنوان کرد: سیاست رسانه ای دشمن، دنبال آن است که با دروغ پردازی و وارونه کردن حقایق، مردم را مأیوس سازد.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: جوانان عزیز! نخستین و ریشه ای ترین جهاد، امید آفرینی است؛ جوانان هیئتی، مداحان و سخنرانان عزیز، با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و پاسخگویی به شبهات جوانان در عرصه “جهاد تبیین” نقش آفرینی کنند.

وی خاطر نشان کرد: با مطالعه کتاب های مفید مثل “بیانیه گام دوم انقلاب، صعود چهل ساله و دکل” خودتان را برای جهاد تبیین مجهز کنید.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: در این ایام، با افتخار پرچم ایران را بر در خانه های خود نصب کنیم.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه، بیان کرد: یکی از برکات سفر رئیس جمهور به روسیه، افزایش صادرات کشور به روسیه است که با تکمیل پل آستارا، پنج برابر خواهد شد.

وی تصریح کرد: غربزدگان داخلی، از سفر رئیس جمهور به روسیه ناراحت هستند، زیرا این سفر برکات زیادی برای کشور و خنثی کردن تحریم ها خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه درباره معضل سگ‌های ولگرد بیان داشت: مسئله “سگهای ولگرد” موجب آزار مردم است؛ مسئولان قبل از اینکه اتفاقی بیافتد، چاره اندیشی کنند!

حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی شیراز توسط اراذل و اوباش، گفت: ضمن محکومیت حادثه دلخراش شهادت سروان علی اکبر رنجبر، برخورد قاطع با عوامل این جنایت را خواستاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا