امام جمعه فیروزکوه:

ناامید کردن مردم از جریان انقلابی یکی از مهم ترین برنامه های دشمن/ علاج مشکلات کشور دولت جوانِ حزب اللهی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیام جمعه شهرستان گفت: برای رسیدن به این امر اولاً تلاش میکند که انتظارات مردم را از جریانات انقلابی نظیر مجلس بالا ببرد مثلا مشکلات کشور را تماماً به عملکرد مجلس گره بزند و از طرف دیگر، تلاش میکند مجلس انقلابی را ناکارآمد جلوه دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیام جمعه شهرستان گفت: برای رسیدن به این امر اولاً تلاش میکند که انتظارات مردم را از جریانات انقلابی نظیر مجلس بالا ببرد مثلا مشکلات کشور را تماماً به عملکرد مجلس گره بزند و از طرف دیگر، تلاش میکند مجلس انقلابی را ناکارآمد جلوه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در این پیام گفت: نماز جمعه عامل پاکی فرد و جامعه است، پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله فرمودند “هر کس از سر ایمان و اخلاص و تقرّب به خدا به نماز جمعه حاضر شود، اعمالش را از نو آغاز کند [خداوند به پاداش آن گناهان گذشتهاش را بیامرزد و نامه عمل جدیدى برایش باز کند]”؛ ان شاءالله به فضل الهی و عنایت امام زمان عج، با دعای مؤمنین و رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد برگزاری با شکوه نماز جمعه در تمام نقاط کشور باشیم.

وی خاطر نشان کرد: رعایت اولویت ها در اجرای قانون، شاخص عدالت در جامعه است؛ هیچ‎کس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه دهد قانون را دور بزند یا از آن تخطّی کند ولی اجرای قانون باید عادلانه، به دور از تبعیض و مبتنی بر اولویت‎ها باشد.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: اگر در اجرای عدالت اولویت‎ها در نظر گرفته نشود، به‎جای برخورد با قاچاق سازمان‎یافته با کولبران برخورد می‎شود و به‎جای تخریب ساختمان‎های مجلل و شبه‎کاخ‎هایی که به ‎صورت غیرمجاز و غیرقانونی ساخته می‎شوند، با آلونک‌‎ها برخورد می‎شود که این رویه اصلاً درست نیست.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: شکست راهبردی آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ را میتوان یک زلزله سیاسی_اجتماعى در کشور مهد قدرت و جلال تمدن غرب به شمار آورد، هرچند سبک زندگى آمریکایى با فضاسازى فریبکارانه رسانه اى به خوردِ مردم دنیا داده میشد ولی تبلیغات منحطّ انتخاباتى و مناظرات مشمئز کننده انتخاباتى بین دو نامزد و تخلفات بی شمار انتخاباتى، چهره کریه و باطن زشت نظام سرمایه داری آمریکا را به نمایش گذاشت.

وی افزود: بازنده اصلی و بزرگ انتخابات آمریکا،‌ نه فقط ترامپ بلکه نظام لیبرال دموکراسی حاکم در آمریکاست؛ از سوی دیگر، شکست ترامپ، ائتلاف به وجود آمده از آمریکا و عربستان و امارات و رژیم صهیونیستى را براى مدتى برهم خواهد زد.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد: بن سلمان نیز هزینه ۵۰۰ میلیارد دلارى که دو دستى تقدیم دولت ترامپ کرده بود، بدون هیچ دستاوردی میداند و احساس خسران شدید میکند.

وی در ادامه بیان داشت: نقشه دشمن برای ناامید کردن مردم از جریان انقلابی یکی از مهم ترین برنامه های دشمن است، برای رسیدن به این امر اولاً تلاش میکند که انتظارات مردم را از جریانات انقلابی نظیر مجلس بالا ببرد مثلا مشکلات کشور را تماماً به عملکرد مجلس گره بزند و از طرف دیگر، تلاش میکند مجلس انقلابی را ناکارآمد جلوه دهد.

وی افزود: هدف آنها این است که مردم از جریان انقلابی ناامید شوند و در نتیجه، نظام پشتوانه مردمی خود را از دست بدهد و مخصوصاً در انتخابات آتی ریاست جمهوری، مانع رأی آوردن جریان انقلابی شود؛ چرا که دشمن میداند علاج مشکلات کشور، دولت جوان حزب اللهی است.

نماینده ولی فقیه شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: لذا هم جریانات انقلابی باید به هوش باشند و بهانه به دست بدخواهان ندهند؛ مجلس اولا باید تلاش خود را بیشتر کند و با حضور میان مردم ‌نتیجه تلاش های خود را به مردم گزارش دهد و ثانیا از حاشیه های کاذب به شدت اجتناب کند.

وی تصریح کرد: دلسوزان انقلاب هم باید حواسشان را جمع کنند که در زمین دشمن بازی نکنند و ضمن انتقادات سازنده و دلسوزانه خویش، از تخریب مجلس انقلابی و ناامید کردن مردم به شدت اجتناب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا