نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس:

نان در دستور کار جلسه کمیسیون صنایع و معادن قرار می‌گیرد

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس گفت: موضوع نان را در دستور کار دو هفته آینده جلسه کمیسیون صنایع و معادن قرار می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، بلاتکلیفی نرخ نان در استان تهران باعث شده است شاهد قیمت‌های متفاوت نان باشیم که در این باره هیچ یک از مسؤولان همتی برای رفع این مشکل نداشته و توپ را در زمین دیگری می‌اندازند.

بلاتکلیفی به خاطر عدم تصمیم گیری مسؤولان است مثال عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار کشور قیمت نان در اختیار استانداری‌های کشور اعلام می‌کند و هرگونه اظهار نظر در مورد افزایش قیمت نان را قانونی نمی‌داند از طرفی استاندارای تهران اشاره دارد که ما پیشنهاد را به وزارت کشور داده‌ایم و منتظر نظر آنها هستیم.

در این بین برخی تولید کنندگان مدعی می‌شوند در حال ضرر و از طرفی مصرف کنندگان هم با افزایش قیمت نان مواجه هستند.

در این باره سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم فیروزکوه و دماوند و نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: سه شنبه دو هفته آینده دستور کار جلسه کمیسیون صنایع و معادن را این موضوع قرار می‌دهیم.

وی گفت: جلسه را روز سه شنبه برگزار می‌کنیم تا شخص وزیر صنعت معدن و تجارت حضور داشته باشند و در این جلسه از دستگاه‌های ذی‌ربط مانند سازمان غله و وزارت کشور برای حضور دعوت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا