فرماندار فیروزکوه:

نباید نسبت به مقوله فرهنگ جزیره ای عمل کرد

مهری گفت: باتوجه به اینکه روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ را سپری می کنیم، باید در این برهه زمانی، برنامه ها و اقدامات را در قالب کار فرهنگی و هنری بصورت تاثیرگذار و ماندگار پیش برد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، بابیان اینکه نباید نسبت به مقوله فرهنگ جزیره ای عمل کرد تصریح کرد: شهرستان فیروزکوه دارای ظرفیت فرهنگی فراوانی است، می طلبد دستگاه های متولی بیش ازگذشته با وحدت و همدلی به صورت جمعی و پایدار در حوزه فرهنگی گام بردارند.

فرماندار فیروزکوه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ماموریت خطیری در قبال فرهنگ به عهده دارند که باید نسبت به این مهم خوب عمل کنند.

وی اذعان کرد: باتوجه به اینکه روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ را سپری می کنیم، باید در این برهه زمانی، برنامه ها و اقدامات را در قالب کار فرهنگی و هنری بصورت تاثیرگذار و ماندگار پیش برد.

مهری در پایان با تاکید بر توجه به قشر ضعیف و نیازمند در شهرستان فیروزکوه، خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به سال جدید باید با توجه و نگاه ویژه به خانواده های کم درآمد و کم برخوردار در سطح شهرستان حتی الامکان درصدد رفع نیازهای مالی این قشر آسیب پذیر و نیازمند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا