مهری عنوان کرد:

نحوه اعمال محدودیت‌های تردد در شهرستان فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: در ورودی تمامی شهرهای کشور بحث نظارت و کنترل وجود دارد و افرادی که قوانین رو رعایت نکنند، مشمول اعمال مقررات خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در خصوص محدودیت های تردد در ایام پیش رو اظهار کرد: با توجه به محدودیت های سراسری که اعمال شده است در ورودی تمامی شهرها بحث نظارت و کنترل وجود دارد و افرادی که قوانین را رعایت نکنند، مشمول اعمال مقررات خواهند شد.

وی در ادامه افزود: اطلاع رسانی این موضوع از طریق رسانه های کشوری صورت گرفته است پس این مردم هستند که باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه بورزند و هیچ گونه مسافرتی را در این ایام که در اوج کرونا هستیم، نداشته باشند.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: طبق مواردی که اعلام شده است، تمامی محور ها تحت کنترل و رصد هستند، این نظارت هم از طریق دوربین ها انجام میشود و هم از طریق پلیس هایی که در شریان های اصلی جاده ها حضور دارند انجام خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه در خصوص این سوال که آیا محدودیت های تردد شامل افراد بومی نیز می‌شود یا خیر، اذعان داشت: با توجه به تصمیمی که گرفته شده است تردد افراد بومی نیز شامل این محدودیت ها خواهد شد و این دسته از افراد نیز در صورت رعایت نکردن قوانین مشمول اعمال مقررات می شوند.

مهری در خصوص مدت زمان اجرای این محدودیت ها گفت: این مرحله از محدودیت ها تا روز شنبه اعمال خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه در خصوص مشاغلی که شامل محدودیت های کرونایی می شوند بیان داشت: طبق مواردی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام گردیده است، به جز مشاغل گروه یک بقیه مشاغل شامل محدودیت ها میشوند. و در صورت رعایت نکردند دستورات، با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.

مهری در پایان در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این ایام تاکید کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم از هرگونه ترددی که ضرورت ندارد اجتناب کنند تا بتوانیم در برابر این بیماری ایستادگی کنیم؛ همچنین سعی شود در این ایام که در اوج پیک کرونا هستیم از دور هم نشینی ها و رفت و آمد ها تا جای ممکن خودداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا