نحوه برگزاری آزمون سراسری در فیروزکوه از زبان داوطلب کنکور

بحث تعویق آزمون سراسری سال ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا بحث های بسیاری به همراه داشت و با تمام مشکلات و دغدغه هایی که وجود داشت، آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ از تاریخ بیست و نهم مرداد ماه تا تاریخ یکم شهریور ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، بحث تعویق آزمون سراسری سال ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا بحث های بسیاری به همراه داشت و با تمام مشکلات و دغدغه هایی که وجود داشت، آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ از تاریخ بیست و نهم مرداد ماه تا تاریخ یکم شهریور ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار گردید.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در شهرستان فیروزکوه با شرکت داوطلبان گروه های آزمایشی هنر (در تاریخ ۲۹\۰۵\۹۹)، علوم انسانی و ریاضی (در تاریخ ۳۰\۰۵\۹۹)، علوم تجربی (در تاریخ ۳۱\۰۵\۹۹) و زبان های خارجی (در تاریخ ۰۱\۰۶\۹۹) در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

یکی از داوطلبین حاضر در آزمون بیان داشت: داوطلبین آزمون سراسری حدود یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند؛ تعداد کمی از اولیا نیز در محوطه دانشگاه حضور داشتند البته تعداد آنها زیاد نبوده است.

وی در خصوص نظارت شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه اذعان داشت: دو نفر از ناظرین بهداشتی از نیروهای شبکه بهداشت و درمان و اورژانس شهرستان هر بار تعداد کمی از داوطلبین را به سوی حوزه برگزاری آزمون راهنمایی می کردند تا تجمعی صورت نگیرد؛ می توان گفت در محوطه دانشگاه فاصله اجتماعی توسط برخی داوطلبین رعایت نمی شد البته تذکرات لازم توسط ناظرین بهداشتی حوزه به داوطلبین داده می شد.

این داوطلب در آزمون اظهار داشت: ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تب سنجی و بازرسی از داوطلبان توسط تعدادی از ناظرین حوزه و کارشناس بهداشت انجام و بسته های بهداشتی شامل ماسک و پنبه الکل طبی به داوطلبان اهدا می شد تا داوطلبان ماسک خود را تعویض کرده و با ماسک جدید وارد حوزه برگزاری آزمون شوند.

وی در خصوص وضعیت رعاین پروتکل های بهداشتی از سوی ناظرین عنوان کرد: تمامی ناظران از ماسک و بعضاً از شیلد استفاده کردند و در تلاش بودند تا تمامی نکات بهداشتی رعایت شود؛ در محل حوزه برگزاری آزمون و همچنین طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هم فاصله گذاری اجتماعی داوطلبین و هم فاصله صندلی آنان به منظور حفظ سلامت دانش آموزان گرامی مورد توجه قرار گرفته بود.

این داوطلب کنکور خاطر نشان کرد: رئیس شبکه بهداشت و درمان و حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه نیز در محل برگزاری آزمون سراسری حضور پیدا کردند؛ آزمون سراسری در موعد مقرر پایان یافت و در طول آزمون نیز کنترل های لازم توسط ناظرین حوزه انجام می شد؛ داوطلبین هم نکات بهداشتی و سایر موارد بهداشتی را رعایت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا