امام جمعه فیروزکوه:

نشان دادن وحدت مردم در مقابل بدخواهان کشور، با بزرگداشت ایامی همچون دهه بصیرت

امام جمعه فیروزکوه گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران، با بزرگداشت این ایام، وحدت و یکپارچگی خویش را در مقابل بدخواهان کشور و ارادت خویش را به شهدای والامقام نشان خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، امام جمعه فیروزکوه در پیام جمعه این هفته گفت: معیار گرامی بودن نزد خداوند متعال، رعایت تقوا است؛ خوشا به حال کسانی که دوستی و قرب الهی را با امور پست دنیوی، معامله نمی‌کنند!.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: جریان غربگرای داخل کشور، تلاش می کنند تا با تحریف و فریب افکار عمومی و توجیه قصورهای مسئولان، تحریم های ظالمانه آمریکا را توجیه کنند و راه علاج مشکلات را «سازش و تسلیم» در مقابل استکبار معرفی کنند.

وی افزود: در حالی که کوتاه آمدن در مقابل انسان زورگو، او را گستاخ تر می کند، اما ایستادگی و مقاومت، او را عقب خواهد راند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به جریان سازش پذیر و غرب گرا داخل کشور، اظهار داشت: جریانِ سازش پذیر و غرب گرایِ داخلی، که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را مانع جدی خود برای وطن فروشی می دانند، در اقدامی جدید، شروع به تخریب شخصیت ایشان و پخش گسترده اخبار کذب درباره رهبری کردند که حتی اپوزیسیون خارج نشین را به تعجب واداشته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اولین کسی است که دغدغه رفع تحریم را دارد، اما تجربه برجام نشان داد که رفع تحریم از راه مذاکره، عملاً امکان پذیر نیست، زیرا علی رغم اینکه ایران به تعهداتش عمل کرد، آنها نه تنها تحریم را برنداشتند بلکه بیشتر هم کردند و مدام بهانه جویی می کنند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند، تنها راه مقابله و خنثی کردن تحریم، قوی شدن در ابعاد مختلف است، زیرا این امر به دست خودمان بوده و با توجه به ظرفیت های کشور، این کار شدنی است و نیاز به عزم جدی و کار جهادی مسئولان دارد، لذا تشکیل «دولت جوان و حزب اللهی» راه علاج مشکلات کشور است.

وی اظهار داشت: جریان نفوذی به خوبی می دانند که دوران اَبَر قدرتی آمریکا تمام شده و هِیمنه پوشالی آمریکا رو به زوال است و مشکلات کشور، بیشتر داخلی و به خاطر سوء مدیریت می باشد، با تشکیل دولت «جوان و حزب اللهی» و نگاه به داخل و حمایت از تولید داخلی، به فضل الهی مشکلات رفع خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: لذا جریان نفوذی تلاش می کنند با تحریف و پروپاگاندایِ رسانه ای، ریشه مشکلات را به خارج از کشور و مذاکره گره بزنند.

نماینده ولی فقیه در فیروزکوه، درباره بودجه نهادهای مذهبی اظهار داشت: فضا سازی کاذب علیه بودجه نهادهای مذهبی کذب است، زیرا کل بودجه نهادهای مذهبی ۰/۰۰۸ (هشت هزارم کل بودجه) می باشد، در حالی که برخی نهادهای غیر مذهبی،‌ رشد ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی در بودجه داشته اند؛ برای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی، رسانه های دغدغه مند و مستقل، کل بودجه را مورد بحث و گفتگو قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: به فضل الهی، فضای صمیمانه و همدلی میان مسئولان شهرستان برقرار است و ان شاء‌الله با وحدت میان مسئولان و پیگیری جدی امور، آینده خوبی برای شهرستان فیروزکوه رقم خواهد خورد.

این مقام مسئول با اشاره به دهه بصیرت گفت: دهه بصیرت (از ۹ تا ۱۹ دی ماه) مناسبت های مهمی از جمله روز بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهادت حاج محسن فخری زاده را پیش رو داریم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان، خاطر نشان کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران، با بزرگداشت این ایام، وحدت و یکپارچگی خویش را در مقابل بدخواهان کشور و ارادت خویش را به شهدای والامقام نشان خواهند داد.

وی در پایان افزود: برنامه های مختلفی به صورت حضوری و یا در فضای مجازی برای بزرگداشت این ایام در سطح شهرستان فیروزکوه، برنامه ریزی شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا