نشست گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در فیروزکوه برگزار شد

نشست هماهنگی و گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت، در شهرستان فیروزکوه، به ریاست امام جمعه و با حضور فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، رئیس جهاد کشاورزی، شهردار بخش ارجمند و بعضی مسئولین دیگر فیروزکوه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، امام جمعه فیروزکوه در نشست هماهنگی دهه بصیرت گفت: دهه بصیرت دهه مهمی است، زیرا در این زمان به تبیین اهداف و بزرگداشت انقلاب و همچنین خدمت به مردم پرداخته می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جامعه و وجود بیماری کرونا و عدم تجمعات، بعضی برنامه ها اجرا نخواهد شد اما باید از همه ظرفیت ها برای بزرگداشت دهه بصیرت استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه اظهار داشت: چنین ایامی سبب می شود تا ارتباط مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی بهتر شود، باید تلاش شود تا اهداف انقلاب در این دهه، در جامعه ترویج یابد.

در ادامه، سرهنگ غلامعلی درویش متولی فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در نشست گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: از روز نهم تا نوزدهم دی ماه برنامه هایی برای بزرگداشت این ایام در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: از این برنامه ها میتوان به رژه خودرویی در سطح شهر در تاریخ ۹ دی ماه به همراه گلباران گلزار شهدا و اجرای ویژه برنامه ۹ دی ماه اشاره کرد و همچنین در سیزدهم دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده پس از رژه خودرو های شخصی در سطح شهرستان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ویژه برنامه ای برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فیروزکوه تصریح کرد: همچنین برنامه هایی در بستر فضای مجازی، نظیر پویش به حساب حاج قاسم، مسابقه کتابخوانی و مسابقات در بستر شبکه های اجتماعی و همچنین برگزاری برنامه هنری تئاتر خیابانی نیز می تواند اجرا شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در روز سیزدهم دی ماه در میدان معلم، موکب قرارگاه سردار سلیمانی برپا می گردد تا افرادی که دارای علائم کرونا هستند از آن ها تست سریع گرفته و اقدامات مراقبتی انجام شود.

سرهنگ درویش متولی در ادامه اظهار داشت: برنامه هایی مانند دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان در شهرستان، روایتگری زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی در بستر فضای مجازی، برگزاری تریبون آزاد در فضای مجازی، برگزاری پویش های من قاسم سلیمانی ام، راه سلیمانی ادامه دارد، انتقام سخت، سفیران مکتب حاج قاسم و ما ملت امام حسینیم در فضای مجازی، اجرای برنامه تبیین مکتب حاج قاسم و روشنگری بصیرتی در ادارات شهرستان مدنظر می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه افزود: در دهه بصیرت، به صورت متمرکز و همزمان، تمام سطح شهر فیروزکوه با اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی، پایش و بیماریابی می شود.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: همچنین در این ایام، کمک های مومنانه با همکاری خیرین و مشارکت مجموعه ها و نهاد ها در قالب کمیته های حمایتی طرح شهید سلیمانی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا