فرماندار شهرستان فیروزکوه:

نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار انکارناپذیر است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: نبود مهارت هاي فني و فرهنگ مهارت آموزي يكي از مشكلات جدي جامعه در ايجاد كسب و كار می باشد چرا که بسياري از مشاغل به فراموشي سپرده شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: نبود مهارت های فنی و فرهنگ مهارت آموزی یکی از مشکلات جدی جامعه در ایجاد کسب و کار می باشد چرا که بسیاری از مشاغل به فراموشی سپرده شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه فقدان مهارت شغلی صاحبان مدارک تحصیلی یکی از چالش های جدی حوزه اشتغال است، افزود: در همین راستا یکی از ابزارهای مهم در تربیت نیروی انسانی و نیروی کار آموزش مراکز فنی و حرفه ای می باشد.

یوسفی جمارانی در ادامه خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های نوآوری، خلاقیت، بهره مندی از دانش روز و ایجاد فضاهای جذاب مهارت آموزی، برای ایجاد فرصت های جدید کسب و کار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار انکارناپذیر است، تصریح کرد: انتظار می ‌رود، مرکز فنی و حرفه‌ای متناسب با نیازهای شهرستان، آموزش مهارت‌های جدید را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا