ارجمندی:

نقش کیفیت آموزش در جهت ایجاد اشتغال پایدار مهمتر از کمیت و میزان تعداد کارآموزان است

معاون برنامه ریزی فرمانداری فیروزکوه گفت: هدف از برگزاری دوره های مهارت آموزی در مجموعه های کارآموزی جذب بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار می باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهین ارجمندی، معاون برنامه ریزی فرمانداری فیروزکوه در جلسه شورای مهارت شهرستان، با تاکید بر اینکه برنامه ریزی لازمه تحقق مهارت اندوزی و آموزش است، تصریح کرد: در اولین گام باید دستگاه های متولی با اشراف کامل نسبت به جامعه هدف خود یک شناخت دقیقی از نیازمندی و مطالبات نیروی کار شهرستان داشته باشند.

وی افزود: قدم بعدی استفاده از ظرفیت اساتید متخصص همراه با فضا و مکان مناسب و تجهیزات کمک آموزشی است.

ارجمندی همچنین خاطرنشان کرد: نقش کیفیت آموزش در جهت ایجاد اشتغال پایدار مهمتر از کمیت و میزان تعداد کارآموزان است چرا که هدف از برگزاری دوره های مهارت آموزی در مجموعه های کارآموزی جذب بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار می باشد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری فیروزکوه در ادامه اشاره داشت: وظیفه ذاتی دستگاه های متولی در حوزه مهارت آموزی و کارآفرینی شناسایی استعدادها و برگزاری دوره های هوشمند آموزشی همراه با مشاوره و راهنمایی با هدف ایجاد کسب و کار و اشتغال افراد است که در همین راستا عملکرد دستگاه ها بر اساس پایداری اشتغال آفرینان در بازار کار سنجیده می شود.

وی درپایان تاکید کرد: دستگاهای متولی در حوزه مهارت و کارآفرینی باید در این جلسات گزارش خود را معطوف به اقدامات عملی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا