امام جمعه فیروزکوه:

نماز جمعه موجب تقویت رشد فکری، سیاسی و انسجام و وحدت می شود

مهدی یوسفی جمارانی در دیدار با امام جمعه شهرستان گفت: نماز جمعه مراسمی چند وجهی است که موجب تقویت روحیه برادری، رشد فکری، سیاسی و انسجام و وحدت در بین مردم و مسئولان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در این دیدار گفت: امام جمعه نقش راهبری جامعه را برعهده دارد و منصبی فراجناحی است.

وی افزود: وحدت و همدلی میان مسئولان رمز پیشرفت شهرستان است.‌‌

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: امام جمعه پناه مردم و پیگیر مشکلات آنها است و ادارات در مقابل امام جمعه پاسخگو هستند تا مسائل در فضای صمیمی و خارج از تریبون نماز جمعه حل شود.

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در این دیدار اظهار داشت: برپایی و اقامه نماز جمعه یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که همواره زمینه ساز اتحاد و برادری در جامعه اسلامی بوده است.

وی نماز جمعه را از اجتماعات بسیار مهم و برجسته‌ای دانست که مباحث اعتقادی، سیاسی و اجتماعی در آن مورد توجه قرار می‌گیرد و افزود: نماز جمعه مراسمی چند وجهی است که موجب تقویت روحیه برادری، رشد فکری، سیاسی و انسجام و وحدت در بین مردم و مسئولان می‌شود.

یوسفی جمارانی تصریح کرد: امیدواریم همچون گذشته با تدبیر هدفمند، هوشمندانه و اقدامات مسوولانه امام جمعه، شاهد تسهیل و تسریع بهتر در فرآیند امور این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فیروزکوه در چند روز اخیر در وضعیت قرمز قرار گرفته بود، خاطر نشان کرد: بهتر یا بدتر شدن شرایط این بیماری، بستگی کامل به رفتار مردم دارد و رعایت حداقل عبور و مرور و حضور در اماکن عمومی مهم‌ترین توصیه در زمان محدودیت‌های شدید کرونایی است که باید همه شهروندان رعایت کنند.

این مقام مسئول با تقدیر از همکاری کسبه و شهروندان در اجرای محدودیت های کرونایی روزهای اخیر ادامه داد: این همراهی و تعامل قطعا زمینه ساز تغییر وضعیت این شهرستان خواهد شد، لیکن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا